Pfizer și Moderna se confruntă cu o acțiune în justiție pentru că nu au avut licențe pentru "organisme modificate genetic" în cazul vaccinurilor COVID-19

Postat la: 21.07.2023 | Scris de: ZIUA NEWS

La 6 iulie 2023 a fost intentat un proces la Curtea Federală din Australia, în care se acuză giganții farmaceutici Pfizer și Moderna că au tratat organisme modificate genetic (OMG) fără a deține licențele necesare.

Procesul, identificat sub numele de Julian Fidge v. Pfizer Australia Pty Ltd & Anor, marchează o etapă importantă în discursul global în curs de desfășurare privind siguranța vaccinurilor experimentale COVID-19.

"Ca să parafrazez o replică despre diavol: ... cea mai mare șmecherie pe care Pfizer și Moderna au făcut-o vreodată a fost să convingă lumea că produsele lor nu intră în nucleu și nu modifică ADN-ul cromozomial, pentru totdeauna.

Cu inima strânsă, pot acum să vă împărtășesc noile proceduri legale pe care le-am lansat pe 6 iulie, numind Pfizer și Moderna ca pârâți; noii IG Farbens ai planetei noastre care produc un Zyklon B mai subtil (spus cu privire la cei afectați de acesta din urmă).

Scrisorile de cerere pe care le-am trimis către Pfizer, Moderna, Oficiul de reglementare a tehnologiei genetice și TGA conțin o abundență de referințe care fac referire la știința stabilită de mult timp în legătură cu pericolele reale pe care aceste produse de transfecție au fost întotdeauna cunoscute ca reprezentând pentru omenire.", transmite Fidge.

Acțiunea în justiție condusă de Julian Gillespie LLB, B Juris, împreună cu avocatul instructor Katie Ashby-Koppens susțin că vaccinurile dezvoltate de Pfizer și Moderna, inclusiv vaccinurile monovalente și bivalente, sunt sau conțin OMG-uri și "că nu au solicitat licențele necesare".

În centrul acestui argument se află afirmația că complexele de nanoparticule lipidice (LNP) -modARN și -modADN prezente în vaccinuri corespund definițiilor legale australiene ale unui organism modificat genetic, în conformitate cu Legea privind tehnologia genetică din 2000 (Legea GT).

"Pe scurt: complexele LNP-modRNA produse de Pfizer și Moderna îndeplinesc definițiile legale australiene pentru a fi considerate în mod corespunzător organisme modificate genetic, sau OMG-uri. Definiții juridice aproape identice se regăsesc în multe alte țări, inclusiv în UE. Există peste patru decenii de știință care recunosc ușurința cu care ARN-ul sintetic și natural se poate integra în ADN-ul genomic.", transmit avocatii.

Descoperirea ulterioară de către Kevin McKernan a unei contaminări cu ADN sintetic extrem de excesive în flacoanele celor două companii nu face decât să înrăutățească mult o situație foarte proastă, deoarece acel modDNA îndeplinește, de asemenea, aceleași definiții legale pentru a fi o altă formă de OMG, în timp ce posedă trăsături superioare pentru a se supune efectiv integrării genomice și pentru a nu mai ține cont de ADN.

În Australia, este o infracțiune penală gravă să te "ocupi" de OMG-uri fără ca o licență pentru OMG-uri să fi fost acordată în prealabil de către Oficiul de reglementare a tehnologiei genetice.

Atât Pfizer, cât și Moderna au fost acuzate de o "omitere intenționată" față de cerințele legislative. Procesele acuză companiile că au ocolit procesele necesare pentru a obține o licență pentru OMG-uri de la Oficiul Australian de Reglementare a Tehnologiei Genetice (Office of the Gene Technology Regulator - OGTR) înainte de a urmări obținerea unei aprobări provizorii de la Administrația pentru Produse Terapeutice (Therapeutic Goods Administration - TGA).

AstraZeneca, un alt producător de vaccinuri, este citat prin contrast, întrucât a solicitat în mod corespunzător o licență pentru OMG înainte de a cere aprobarea TGA pentru vaccinul său COVID-19.

"Acest lucru a constituit un eșec grosolan și atroce al autorității de reglementare în domeniul tehnologiei genetice din Australia, asistat de secretarul pentru sănătate care nu s-a oprit să se întrebe dacă aceste medicamente nu trebuiau să fie reglementate mai întâi de OGTR, înainte de a fi eventual autorizate să solicite aprobarea provizorie la TGA.

Acest eșec total al autorităților de reglementare a OMG-urilor a avut loc aproximativ pe glob atunci când medicamentele C19 au fost împinse în fața întrebărilor de aprobare, unde acum, datorită eșecurilor lor transparente, le putem mulțumi pentru că au asigurat că genomul uman a fost otrăvit iremediabil.", se arata in comunicatul de presă al casei de avocatura.

Acțiunea în justiție urmărește obținerea unei ordonanțe de urgență împotriva Pfizer și Moderna pentru a împiedica orice alte "tranzacții" cu produsele lor în Australia, ceea ce ar opri efectiv vaccinările ulterioare. În plus, se urmărește, de asemenea, să se investigheze ce știau oficialii din domeniul sănătății și autoritățile de reglementare despre aceste produse atunci când au fost propuse pentru aprobare.

"Dacă vom reuși să realizăm acest lucru, atunci vom putea începe să ne punem adevăratele întrebări: ce știau Brendan Murphy și armata sa de doctori plătiți cu bani mulți atunci când Pfizer și Moderna au "bătut la ușă" pentru prima dată, întrebându-ne, de asemenea, ce făcea Raj Buhla, autoritatea de reglementare a tehnologiei genetice din Australia, atunci când acești producători de medicamente au venit să ceară aprobări, în condițiile în care au existat două decenii de știință stabilită care arată că aceste produse de transfecție sunt perfect potrivite pentru a ținti și a modifica genomurile. Nu există loc pentru pledoarii de ignoranță; acțiunile lui Murphy și Buhla reprezintă o neglijență intenționată a datoriei care se ridică la o formă de vinovăție penală."

Pentru a tulbura și mai mult apele este descoperirea recentă de către expertul în genomică Kevinn McKernan a unei contaminări extinse a substratului celular cu ADN atât în vaccinurile Pfizer, cât și în cele ale Moderna.

La toate acestea se adaugă descoperirea recentă de către expertul în genomică Kevinn McKernan a unei contaminări periculos de excesive a substratului celular ADN. Această descoperire a fost acum verificată în mod independent de alte laboratoare recunoscute la nivel internațional folosind flacoane diferite, evidențiind o contaminare grosolană, preexistentă și continuă a aprovizionării globale de către Pfizer și Moderna.

Contaminarea cu ADN sintetic (modDNA) este de 18-70 de ori peste limitele legale. Cu toate acestea, această contaminare este mult mai gravă decât cea prevăzută de reglementările învechite, deoarece modDNA este, de asemenea, încapsulat în PNL-uri, asigurând astfel biodistribuția în tot corpul uman și transfecția în celulele tuturor tipurilor majore de organe, inclusiv creier, inimă, ovare, testicule, ficat, splină, splină, ochi și copii nenăscuți.

În sensul Legii GT, această contaminare excesivă îndeplinește, de asemenea, definițiile legale pentru a fi considerată în mod corect Organisme Modificate Genetic și, probabil, cel mai rău tip de OMG, deoarece integrarea genomică cu ADN cromozomial nu necesită transcriere inversă, iar o parte din acest modADN (de către Pfizer) are posibilitatea de a deveni "competent pentru replicare" (auto-replicare) la anumite persoane cunoscute ca fiind infectate cu viruși înrudiți cu SV40.

Din punct de vedere strict legal, atât Pfizer, cât și Moderna au fost/sunt obligate să dețină licențe pentru OMG-uri pentru a se "ocupa" de contaminarea lor cu LNP-modDNA în Australia, deși orice organizație responsabilă cu astfel de licențe (OGTR în acest caz) nu ar permite niciodată intrarea în țara lor a unui produs care conține această formă de contaminare cu OMG-uri. Această formă de contaminare cu OMG-uri modifică cursul umanității și ceea ce înseamnă să fii om.

Prin această procedură, reclamantul (Dr. Julian Fidge), împreună cu echipa de avocați care a descoperit și a creat procedura (Julian Gillespie, Katie Ashby-Koppens și Peter Fam), încearcă acum să prezinte instanței faptele de mai sus.

În cazul în care instanța urmează și acceptă dovezile conform cărora produsele C-19 conțin OMG-uri și, în consecință, se consideră că Pfizer și Moderna comit infracțiuni penale grave în curs de desfășurare prin comercializarea OMG-urilor în Australia fără licență, instanța ar trebui să se vadă obligată să emită un ordin judecătoresc în temeiul secțiunii 147 care să împiedice Pfizer și Moderna să mai facă afaceri în Australia, ceea ce ar impune, de asemenea, oprirea oricărei utilizări ulterioare a produselor C-19 Pfizer și Moderna în Australia.