Cerave: brandul de îngrijire a pielii care a luat cu asalt internetul
Postat la: 15.06.2023 | Scris de: ZIUA NEWS
0
Cum poate un brand de îngrijire a pielii să ia cu asalt internetul? Ei bine, în ziua de azi există numeroase branduri despre care toată lumea pare să aibă o părere. Fie că este vorba despre mărci care și-au agățat urmăritorii prin marketing agresiv și design care să atragă toate privirile, fie despre branduri care și-au format un renume datorită calității excelente a produselor.
Recent, internetul a devenit plin de discuții despre un brand de îngrijire a pielii low-cost, neremarcabil din punct de vedere estetic: Cerave. Dermatologii îl recomandă fără încetare, influencerii afișează produse de la acest brand în postările lor, iar fanaticii de îngrijire a pielii îi dedică întregi discuții pe Twitter.
Pe lângă Statele Unite și Regatul Unit, și la noi în țară brandul are un moment de glorie. Cumpărătorii din generația Z curăță rafturile, alimentați de un val de susținere din partea influencerilor cu mulți urmăritori pe Tiktok. Cererea este atât de răspândită încât acum există lipsuri în unele state, ceea ce a determinat compania-mamă, L'Oreal, să trimită producția la suprasolicitare.
În Marea Britanie, vânzările brandului au crescut cu 596% față de alte branduri care oferă produse de îngrijire similare între februarie și martie 2021, iar brandul este acum extrem de cunoscut în rândul iubitorilor de skin care.
Dar nu totul este doar o laudă pentru această linie accesibilă de îngrijire a pielii. Dacă intri în discuțiile de pe Reddit, de exemplu, vei găsi oameni cu o mulțime de sentimente nu atât de grozave despre formulele discutabil de reductive.
Pentru fiecare persoană care susține că pielea lor a fost transformată de brand, se pare că există o alta care a rămas neimpresionată. Un punct mai puțin plăcut este includerea parabenilor în multe dintre formule, despre care unii cred că provoacă probleme de sănătate. Cu toate acestea, marea majoritate a studiilor despre îngrijirea pielii sugerează contrariul.
Cum a apărut Cerave și prin ce se evidențiază?
Pe scurt, Cerave este o gamă simplă, accesibilă, recomandată de dermatologi. Ca parte a strategiei sale de universalizare, L'Oréal a achiziționat în 2017 brandul de îngrijire a pielii, care oferă produse simple, eficiente și accesibile, recomandate de dermatologii din toată lumea.
Fondată în Statele Unite în 2005 și dezvoltată împreună cu dermatologi americani, marca oferă o gamă completă de produse de îngrijire zilnică a pielii pentru față și corp, precum și o gamă pentru bebeluși. Cu produsele sale simple și accesibile, aprobate de dermatologi, brandul completează perfect portofoliul companiei mamă.
Deci, sunt produsele acestei mărci cu adevărat niște eroi pentru îngrijirea pielii sau poți ușor să le ocolești? Și de ce oamenii au sentimente atât de puternice despre acest brand?
Lăsând la o parte hype-ul pe internet și ofertele de sponsorizare, adevărata atracție a brandului constă în simplitatea sa. Brandul este cel mai bine cunoscut pentru demachiantele sale faciale - acum există mai multe formule sub formă de spumă, cremă și geluri de curățare Cerave. De asemenea, sunt populare cremele hidratante pentru față și corp.
Conceptul unificator al produselor este acela de întărire a barierei cutanate. În timp ce aceste produse nu vor lumina, nu vor repara sau nu vor împrospăta ca alte produse de îngrijire a pielii, ele îți vor menține suprafața pielii protejată, ceea ce previne apariția unei multitudini de probleme ale pielii (cum ar fi pierderea umidității și iritația).
Ingredientul vedetă pe care această marcă îl pune în evidență sunt ceramidele: lipidele sau grăsimile care se găsesc în stratul superior al pielii. Ceramidele previn pierderea transepidermică de apă, hidratând pielea și menținând bariera acesteia - iar o barieră întărită ajută la protejarea pielii de microorganisme, poluare și alți agresori externi.
Simplitate și minimalism: cheile succesului
Reputația produselor se bazează pe formulele sale, care combină trei ceramide (1, 3 și 6II) necesare pentru o hidratare optimă a pielii. Persoanele care au probleme cu pielea au adesea niveluri insuficiente de ceramide. Datorită tehnologiei lor brevetate MVE, care asigură eliberarea controlată a ingredientelor active, produsele brandului refac bariera pielii și asigură o hidratare optimă pe tot parcursul zilei.
Aceste formule, care au făcut ca brandul să devină un succes internațional, răspund simultan mai multor nevoi de îngrijire a pielii, ceea ce le face deosebit de ușor de utilizat și de înțeles de către consumatori. Produsele au beneficiat, de asemenea, de cunoștințele dermatologilor pentru a asigura o toleranță optimă. Gama fără parfum, non-comedogenă este potrivită pentru toate tipurile de piele, inclusiv pentru pielea sensibilă și deteriorată.
Cum a reușit brandul să se afirme? Prin recomandări ferme ale dermatologilor. Apoi a urmat distribuția pe scară largă (farmacii, mari retaileri, magazine specializate și vânzări online). După acest pas, a venit și implicarea puternică a consumatorilor pe rețelele sociale. Brandul se bucură de o foarte bună reputație online, unde utilizatorii își recomandă cu fervoare produsele.
În prezent, este una dintre mărcile de îngrijire a pielii cu cea mai rapidă creștere. Produsele lor de hidratare nu sunt făcute din orice ceramide - combinația potrivită de ceramide în formulă este cheia. Acesta este aspectul principal ce diferențiază marca.
DIN ACEEASI CATEGORIE...
ULTIMA ORA
-
Detalii despre filmările la „Mad Max: Fury Road" - Actorul Tom Hardy e la cuțite cu Charlize Theron: "Situația a scăpat de sub control"
Regizorul australian George Miller a făcut declarații despre conflictul de pe platoul de filmare dintre Tom Hardy și Charlize Theron, vedetele din „Mad Max: Fury Road/ Mad Max: Drumul furiei", în cadrul unui interviu acordat publicației The Telegraph.
-
Demență totală: AMC pune avertisment la filmul Goodfellas pentru "lipsa persoanelor de culoare" în mafia italiană!
AMC a plasat un avertisment la difuzarea filmului Goodfellas, avertizând publicul că lipsește "incluziunea și toleranța" din cauza lipsei persoanelor de culoare portretizate în mafia italiană.
-
Un ucrainean a detonat o petardă în vaginul soției. Ea era din Republica Moldova și a scăpat cu viață doar printr-o minune
Tribunalul Regional din Plzeň a început săptămâna trecută să judece un ucrainean care și-a mutilat soția, o tânără moldoveancă refugiată în Cehia. Anul trecut, într-un hostel din Kožlany, în regiunea Plzen, a legat-o de pat și a detonat o petardă pe care o introdusese anterior în vaginul ei.
-
Cum a scăpat o femeie din mâinile criminalului în serie „Casanova Killer"
Singura femeie care a reușit să scape din mâinile cunoscutului criminal în serie, „Casanova Killer", Barbara Abel, s-a folosit de un truc care ține de psihologie. Ea a povestit, recent, cel mai greu moment din viața ei.
-
Care sunt cele mai ușor de ghicit PIN-uri bancare, dar și cele mai sigure. Listele expertilor in coduri criptate
Un cod PIN unic și greu de ghicit poate face diferența în securitatea conturilor dumneavoastră. Așadar, iată ce trebuie să evitați atunci când alegeți un număr PIN pentru cardul bancar.
-
Bill Gates dă 26,5 milioane de dolari pentru un vaccin care sa opreasca flatulențele vacilor!
ArkeaBio, o companie din Boston care a dezvoltat un vaccin pentru a reduce emisiile de metan ale animalelor de fermă, a obținut 26,5 milioane de dolari printr-o finanțare cu capital de risc condusă de un fond de investiții fondat de Bill Gates.
-
Specialist în aviație spune de ce s-ar fi prăbușit elicopterul cu Raisi: "Practic nu am văzut nicio comunicare..."
Un specialist în aviație susține că lipsa unui apel SOS de la pilotul elicopterului prăbușit în Iran, în care se afla președintele Raisi, indică o „problemă gravă de control". Procedurile arată că în astfel de cazuri prioritate au manevrele de zbor și apoi se poate comunica.
-
Lovitură dură pentru China, care a vrut să profite de agenda ecologică a UE: Mașinile electrice chinezești 'putrezesc' în porturile din Europa
Companiile chineze de vehicule electrice par să nmu aibă deloc succes după ce au invadat agresiv piețele europene, încercând să profite de agenda ecologică a UE.
-
Prinde Corbu, scoate-i ochii: Primarul din Bușteni patronează o suveica financiară prin interpusi careia i-a dat de capăt DNA si Curtea de Conturi
Primaria Busteni a devenit sălașul unor afaceri extrem de dubioase. De la angajari "pe spranceana", motivate cu salarii uriase, de pilda o secretara care devine interpusa in firmele de investitii, pana la nepotisme, miscari de bani prin conturi ilicite si multe astfel de "inginerii" ale primarului Mircea Corbu au devenit obiectul Curtii de Conturi
DIN CATEGORIE
- TOP CITITE
- TOP COMENTATE
- 1.Suveica mafiei din agricultură: importăm porumb din Ungaria, mere din Polonia şi conserve de roşii din Turcia și dam totul la export
- 2.Guvernul german admite cu documente indubitabile că nu a existat nicio pandemie de Covid
- 3.Instalarea Guvernului Mondial intra în linie dreaptă: Marele Summit pentru Viitor pentru impunerea Agendei 2030
- 4.Semnul ca incepe Marea Resetare financiara: Explozia prețului la aur arata ca marii magnati nu mai cred in bani si in depozite monetare
- 5.Părintele Pimen Vlad face dezvăluiri cutremurătoare: De unde vine, de fapt, Lumina Sfântă de la Ierusalim!
- 6.Țarcuri IT pentru viitoarele "animale umane": Nimeni nu explică dar iată ce inseamnă de fapt "Orașe inteligente" și "Orașe de 15 minute"
- 7.Măsura fiscală care intră în vigoare de la 1 iulie 2024: Impozit de 70% pentru proprietarii care închiriază locuințe în România!
- 8.Cimitirul automobilelor electrice. Reportaj Spiegel despre aglomerări de mașini nevândute, parcate în secret, inclusiv ale Tesla
- 9.Elon Musk lansează Tesla MedBeds - noile paturi medicale dotate cu tehnologie din Star Trek. Te vindeci in minute in loc de luni! VIDEO
- 10.Cum vrea Macron să dinamiteze alegerile din România, aruncându-ne în război cu Rusia
comentarii
Adauga un comentariuAdauga comentariu