Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor Afla mai multe! x












Cerave: brandul de îngrijire a pielii care a luat cu asalt internetul

Postat la: 15.06.2023 | Scris de: ZIUA NEWS

0

Cum poate un brand de îngrijire a pielii să ia cu asalt internetul? Ei bine, în ziua de azi există numeroase branduri despre care toată lumea pare să aibă o părere. Fie că este vorba despre mărci care și-au agățat urmăritorii prin marketing agresiv și design care să atragă toate privirile, fie despre branduri care și-au format un renume datorită calității excelente a produselor.

Recent, internetul a devenit plin de discuții despre un brand de îngrijire a pielii low-cost, neremarcabil din punct de vedere estetic: Cerave. Dermatologii îl recomandă fără încetare, influencerii afișează produse de la acest brand în postările lor, iar fanaticii de îngrijire a pielii îi dedică întregi discuții pe Twitter.

Pe lângă Statele Unite și Regatul Unit, și la noi în țară brandul are un moment de glorie. Cumpărătorii din generația Z curăță rafturile, alimentați de un val de susținere din partea influencerilor cu mulți urmăritori pe Tiktok. Cererea este atât de răspândită încât acum există lipsuri în unele state, ceea ce a determinat compania-mamă, L'Oreal, să trimită producția la suprasolicitare.

În Marea Britanie, vânzările brandului au crescut cu 596% față de alte branduri care oferă produse de îngrijire similare între februarie și martie 2021, iar brandul este acum extrem de cunoscut în rândul iubitorilor de skin care.

Dar nu totul este doar o laudă pentru această linie accesibilă de îngrijire a pielii. Dacă intri în discuțiile de pe Reddit, de exemplu, vei găsi oameni cu o mulțime de sentimente nu atât de grozave despre formulele discutabil de reductive.

Pentru fiecare persoană care susține că pielea lor a fost transformată de brand, se pare că există o alta care a rămas neimpresionată. Un punct mai puțin plăcut este includerea parabenilor în multe dintre formule, despre care unii cred că provoacă probleme de sănătate. Cu toate acestea, marea majoritate a studiilor despre îngrijirea pielii sugerează contrariul.

Cum a apărut Cerave și prin ce se evidențiază?

Pe scurt, Cerave este o gamă simplă, accesibilă, recomandată de dermatologi. Ca parte a strategiei sale de universalizare, L'Oréal a achiziționat în 2017 brandul de îngrijire a pielii, care oferă produse simple, eficiente și accesibile, recomandate de dermatologii din toată lumea.

Fondată în Statele Unite în 2005 și dezvoltată împreună cu dermatologi americani, marca oferă o gamă completă de produse de îngrijire zilnică a pielii pentru față și corp, precum și o gamă pentru bebeluși. Cu produsele sale simple și accesibile, aprobate de dermatologi, brandul completează perfect portofoliul companiei mamă.

Deci, sunt produsele acestei mărci cu adevărat niște eroi pentru îngrijirea pielii sau poți ușor să le ocolești? Și de ce oamenii au sentimente atât de puternice despre acest brand?

Lăsând la o parte hype-ul pe internet și ofertele de sponsorizare, adevărata atracție a brandului constă în simplitatea sa. Brandul este cel mai bine cunoscut pentru demachiantele sale faciale - acum există mai multe formule sub formă de spumă, cremă și geluri de curățare Cerave. De asemenea, sunt populare cremele hidratante pentru față și corp.

Conceptul unificator al produselor este acela de întărire a barierei cutanate. În timp ce aceste produse nu vor lumina, nu vor repara sau nu vor împrospăta ca alte produse de îngrijire a pielii, ele îți vor menține suprafața pielii protejată, ceea ce previne apariția unei multitudini de probleme ale pielii (cum ar fi pierderea umidității și iritația).

Ingredientul vedetă pe care această marcă îl pune în evidență sunt ceramidele: lipidele sau grăsimile care se găsesc în stratul superior al pielii. Ceramidele previn pierderea transepidermică de apă, hidratând pielea și menținând bariera acesteia - iar o barieră întărită ajută la protejarea pielii de microorganisme, poluare și alți agresori externi.

Simplitate și minimalism: cheile succesului

Reputația produselor se bazează pe formulele sale, care combină trei ceramide (1, 3 și 6II) necesare pentru o hidratare optimă a pielii. Persoanele care au probleme cu pielea au adesea niveluri insuficiente de ceramide. Datorită tehnologiei lor brevetate MVE, care asigură eliberarea controlată a ingredientelor active, produsele brandului refac bariera pielii și asigură o hidratare optimă pe tot parcursul zilei.

Aceste formule, care au făcut ca brandul să devină un succes internațional, răspund simultan mai multor nevoi de îngrijire a pielii, ceea ce le face deosebit de ușor de utilizat și de înțeles de către consumatori. Produsele au beneficiat, de asemenea, de cunoștințele dermatologilor pentru a asigura o toleranță optimă. Gama fără parfum, non-comedogenă este potrivită pentru toate tipurile de piele, inclusiv pentru pielea sensibilă și deteriorată.

Cum a reușit brandul să se afirme? Prin recomandări ferme ale dermatologilor. Apoi a urmat distribuția pe scară largă (farmacii, mari retaileri, magazine specializate și vânzări online). După acest pas, a venit și implicarea puternică a consumatorilor pe rețelele sociale. Brandul se bucură de o foarte bună reputație online, unde utilizatorii își recomandă cu fervoare produsele.

În prezent, este una dintre mărcile de îngrijire a pielii cu cea mai rapidă creștere. Produsele lor de hidratare nu sunt făcute din orice ceramide - combinația potrivită de ceramide în formulă este cheia. Acesta este aspectul principal ce diferențiază marca.

DIN ACEEASI CATEGORIE...
albeni
Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

ULTIMA ORA



DIN CATEGORIE

  • TOP CITITE
  • TOP COMENTATE