ZC
Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor Afla mai multe! x
ZC




ZC




Care sunt riscurile unei campanii de marketing fără un public prestabilit?

Postat la: 03.04.2023 | Scris de: ZIUA NEWS

0

O bună cunoaștere a clienților tău afectează eficiența vânzărilor. Indiferent de industria în care activează o anumită companie, aceasta trebuie să știr cui vrea să-și vândă produsele sau serviciile. Acest principiu funcționează nu numai când vinzi, ci și când deții un blog și creezi conținut. Definirea grupului țintă în fiecare dintre aceste cazuri este de mare importanță, în special în cazul campaniilor de marketing.

Definirea grupului țintă - ce trebuie să știi?

Grupul țintă este un grup de persoane sau companii către care direcționezi sau plănuiești să îți îndrepți activitățile de marketing și vânzări. Și vrei să faci asta pentru că ai impresia (în mod ideal poți fi sigur) că îți vor cumpăra produsele sau serviciile.

Merită să îți amintești că nu întotdeauna persoanele care vor folosi produsul tău sunt exact  grupul țintă  al campaniei de marketing, de aceea poți apela la serviciile oferite de o agentie marketing Bucuresti pentru a te ajuta în definirea corectă și exactă a grupului țintă. 

Conceptul teoretic de grup țintă are o semnificație foarte practică. Pe scurt - după ce ai făcut alegerea corectă a țintei și ai desfășurat activități adecvate de publicitate și vânzări, planificate tocmai datorită unui astfel de grup țintă selectat , crești semnificativ probabilitatea ca reprezentanții acestui grup să îți cumpere produsul.

Merită să îți amintești că, din considerente de marketing, grupul țintă , adică un set de indivizi cu caracteristici specifice, nu trebuie să fie neapărat format din oameni. În domeniul relațiilor dintre companii denumite B2B  (business to business), unitatea considerată va fi pur și simplu o companie. 

Ce riscuri pot apărea dacă nu este definit corect grupul țintă?

Cele mai importante două aspecte ce pot fi afectate atunci când nu se definește corect grupul țintă în cazul unei campanii de marketing sunt: imaginea companiei și vânzările. Ce se poate întâmpla în aceste cazuri?

  • Primul obiectiv - vânzările - vor fi afectate iremediabil dacă produsele sau serviciile companiei nu ajung la acele persoane care au cele mai mari șanse să le cumpere. De aceea, restrângerea grupului de destinatari în așa fel încât să creeze un grup de oameni ideali cu anumite caracteristici strict definite este esențială. Doar în acest fel, campania de marketing va fi un succes, iar vânzările vor crește considerabil.
  • Al doilea obiectiv are legătură cu imaginea companiei, ceea ce afectează creșterea gamei brandului, crearea unei imagini pozitive sau îmbunătățirea acesteia. În această situație, campania de marketing trebuie să ajungă la toate persoanele care pot profita potențial de oferta companiei tale. În această situație, se vor oferi doar parametrii de bază, luând în considerare vârsta, locația și interesele generale.

Alegerea grupului țintă potrivit pentru o campanie de marketing este o provocare interesantă, dar pentru reușita campaniei, acest lucru este obligatoriu.

DIN ACEEASI CATEGORIE...
albeni
Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

ULTIMA ORA



DIN CATEGORIE

  • TOP CITITE
  • TOP COMENTATE