Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor Afla mai multe! x












250 de celebrități de la Hollywood semnează o scrisoare prin care cer Big Tech să cenzureze pe oricine se opune operațiilor trans la copii

Postat la: 28.06.2023 | Scris de: ZIUA NEWS

0

250 de celebrități de la Hollywood din lumea filmului, a televiziunii și a muzicii au semnat o scrisoare deschisă prin care îndeamnă marile companii de tehnologie să ia măsuri împotriva tuturor celor care nu se aliniază agendei transsexualității, inclusiv împotriva celor care susțin operațiile de schimbare de sex pentru copii.

Scrisoarea a fost trimisă directorilor generali ai Meta, YouTube, TikTok și Twitter de către GLAAD (Gay & Lesbian Alliance Against Defamation) și Human Rights Campaign (HRC) și a fost semnată de sute de nume celebre, printre care Amy Schumer, Ariana Grande, Demi Lovato, Jamie Lee Curtis, Judd Apatow, Patrick Stewart și mulți alții.

În document se afirmă că "a existat un eșec sistemic masiv în interzicerea urii, hărțuirii și dezinformării rău intenționate anti-LGBTQ pe platformele dvs. și trebuie abordat", arătând "postări periculoase (atât conținut cât și reclame)... care vizează persoanele transsexuale, nonbinare și cele care nu se conformează cu genul".

"Această dezinformare și ură, moderată inadecvat pe platformele dvs., joacă un rol covârșitor în creșterea bruscă a țintelor și violenței anti-transgender din lumea reală", continuă acesta.

Scrisoarea mai decretează: "Politicile dvs. și aplicarea corespunzătoare sunt inadecvate atunci când vine vorba de atenuarea conținutului anti-LGBTQ dăunător și periculos. Trebuie să luați urgent măsuri pentru a proteja utilizatorii trans și LGBTQ pe platformele dvs. (inclusiv pentru a ne proteja de aplicarea excesivă a legii și de cenzură)".

Celebritățile citează în mod specific companiile de tehnologie care permit oamenilor să se angajeze în "deadnaming" și "misgendering" ca fiind un "mod larg răspândit de exprimare a urii pe toate platformele, utilizat pentru a intimida și hărțui personalități publice proeminente, exprimând în același timp ură și dispreț".

Scrisoarea cere apoi să știe ce vor face companiile de tehnologie pentru a aborda "Conținutul care răspândește minciuni rău intenționate și dezinformări cu privire la asistența medicală necesară din punct de vedere medical pentru tinerii transsexuali".

În scrisoare se afirmă că "Trebuie elaborate măsuri specifice de atenuare a acestor dezinformări (de exemplu, asemănătoare cu măsurile de atenuare și normele privind alegerile și COVID-19)."

Deci, în esență, cenzurarea tuturor celor care nu pledează în totalitate pentru îndepărtarea organelor genitale ale copiilor și sterilizarea lor.

Reamintim că "atenuările" folosite de big tech împotriva persoanelor care și-au exprimat opiniile cu privire la alegerile din 2020 și COVID-19 care erau în vreun fel divergente față de narațiunea establishmentului au fost cenzurarea și eliminarea totală a acestora de pe platforme.

Acest lucru includea și simpla sugestie că teoria scurgerii din laboratorul COVID, care este acum realitatea probabilă acceptată de mai multe agenții guvernamentale și oameni de știință cu privire la ceea ce s-a întâmplat, ar fi justificat o investigație.

Între timp, în lumea reală, un nou sondaj de opinie realizat de Summit Ministries și McLaughlin & Associates a constatat că 61% dintre alegătorii americani consideră că prezentarea copiilor la transsexualitate, spectacole de travestiți și teme LGBTQ+ le împiedică dezvoltarea emoțională și psihologică.

De asemenea, sondajul a constatat că 63 la sută dintre respondenți cred că cei care pledează pentru expunerea copiilor la aceste teme sunt motivați doar de dorința de a promova o anumită agendă culturală.

Un alt sondaj a arătat că aproape trei sferturi (73%) doresc ca întreprinderile să rămână neutre în ceea ce privește problemele politice și culturale, inclusiv LGBTQ+, iar puțin peste jumătate dintre respondenți au declarat că sunt de acord cu boicotarea companiilor care comercializează agresiv această agendă.

Aceste cifre se potrivesc cu un alt sondaj realizat de The Trafalgar Group în parteneriat cu Convention of States Action, care a constatat că 62% dintre respondenți doresc ca întreprinderile să rămână neutre în timpul lunii mândriei și că 41% spun că au luat parte la boicotarea unei întreprinderi pentru că a luat poziții publice rele.

DIN ACEEASI CATEGORIE...
albeni
Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

ULTIMA ORA



DIN CATEGORIE

  • TOP CITITE
  • TOP COMENTATE