ZC
Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor Afla mai multe! x
ZC




ZC




Lebăda neagră judiciară servită nouă ieri de Curtea de apel Ploiești

Postat la: 25.04.2025 | Scris de: ZIUA NEWS

Lebăda neagră judiciară servită nouă ieri de Curtea de apel Ploiești

S-a produs un eveniment judiciar marcant, de tip lebădă neagră. Un judecător de la Curtea de apel Ploiești a dat o sentință de anulare a Hotărârii nr.32/6 decembrie 2024 a Curții Constituționale, care anulase alegerile din 24 noiembrie 2024 și care dispusese reluarea procesului electoral. Până la soluționarea unui eventual recurs contra sentinței, instanța de la Ploiești a dispus suspendarea efectelor Hotărârii nr. 32/2024 a CCR cu efect executoriu de îndată.

Personal, am crezut că e o glumă de 1 aprilie sau opera unui hacker, care a operat în ecriss această sentință. Dar nu e glumă și nu e hackereală. După un moment de derută a BEC (care si-a suspendat lucrările timp de o oră), au apărut și reacțiile parchetului și ale CSM. Conform BEC, procesul electoral continuă, pe motiv că există legislație dedicată alegerilor din 4 - 18 mai, iar aceasta nu e afectată de sentința de la Ploiești. Parchetul a făcut recurs (deși îndrituirea pentru așa ceva nu e chiar clară), iar CSM a declarat că îl cercetează disciplinar pe judecătorul care a îndrăznit să pronunțe o asemenea sentință. Și acum, pe scurt, consecințele sentinței.

Cel puțin din perspectiva instanței de la Ploiești, hotărârea CCR din 6 decembrie 2024 de anulare a alegerilor este un act administrativ de autoritate, iar nu o hotărâre judecătorească. La rândul său, CCR nu este o instanță, ci o autoritate administrativă. Dacă CCR nu e instanță atunci când pronunță hotărâri (iar nu decizii sau avize), atunci nici judecătorii CCR nu sunt judecători. Cel puțin în accepțiunea instanței de la Ploiești... Nu știu motivația judecătorului de la Ploiești, dar remarc faptul că în Constituție se spune că CCR pronunță decizii și avize, iar nu și hotărâri. Doar Legea CCR nr.47/1992 vorbește de hotărâri, iar astea, teoretic, ar putea fi considerate acte administrative de autoritate. S-ar putea specula și că motivația a fost lipsa competenței CCR de a anula alegerile pentru altceva decât frauda la vot.

Hotărârea CCR nr.32/6 dec 2024 a dispus: (i) anularea alegerilor, (ii) reluarea alegerilor. Suspendarea dispusă de instanța de la Ploiești ar putea însemna că niciun astfel de efect mai este posibil, deci că procesul electoral azi în curs ar trebui suspendat. Din păcate pentru democrație, efectele hotărârii CCR sunt epuizate demult, deci nu mai pot fi suspendate. În cele 5 luni care s-au scurs de la anularea alegerilor s-au emis legi, ordonanțe, hotărâri, acte ireversibile, plați de zeci sau sute de milioane, amenzi, sancțiuni în online și pe social media etc., iar acestea nu au fost suspendate sau anulate.

Altceva este important și de efect: prin hotărâre judecătorească și în mod retroactiv se confirmă că hotărârea CCR nr. 32/6 decembrie 2024 a fost ilegală, obținerea acesteia de către statul paralel și securistic fiind o lovitură de stat. Susținătorii acelei hotărâri, inclusiv cei de la Uniunea Europeană și „pro-europenii", sunt susținătorii unei samavolnicii, pentru care ar trebui, după 18 mai, să răspundă legal, moral și politic. Retroactiv, devine evidentă lipsa de bază factuală hotărâri a CCR. Nu au existat probe, ci doar suspiciuni ale poliției politice și ale serviciilor secrete.

După sentința de la Ploiești, sistemul judiciar și politic românesc, cel puțin în materie de alegeri și de libertate de opinie, se „consolidează" ca anti-model european și chiar mondial. Administrația Trump nu va prididi în a sancționa acest anti-model, poate prin scoaterea României din programul visa waiver, ne-recunoașterea rezultatului alegerilor din 4 - 18 mai sau izolarea României în plan diplomatic și geo-politic. Cu siguranță că recursul contra sentinței din Republica de la Ploiești nu se va judeca prea repede.

Acest fapt are un aspect pozitiv: vom avea acum șansa dezbaterii și analizei atente a regresului democratic cauzat de nebunia acelei hotărâri a CCR din 6 decembrie 2024, o chestie care venea la doar 3 zile după ce, prin decizie cu caracter general obligatoriu (deci nu prin hotărâre - act administrativ), alegerile fuseseră validate tot de CCR. Vom putea discuta și despre starea și destinul statului de drept în România și, mai ales, a libertății de vot și de opinie, grav oprimate după 6 decembrie 2024, sub pretextul... democrației și libertății...

În doar 5 luni, România a redevenit un stat polițienesc, plin de tunători, ca pe vremea lui Ceaușescu, un stat unde trebuie să te temi de umbra ta și de urechile din pereți... Acest fapt are și un aspect negativ grav: pentru himera „turul doi înapoi", cei ce vor schimbarea ar putea să boicoteze în masă votul de pe 4 - 18 mai, în timp ce useriștii și „pro-europenii" se vor buluci la vot, ca să elimine „pericolul" suveranist, adică, pericolul pierderii privilegiilor și a controlului asupra vieții omului de rând.

Sfat pentru cei ce vor schimbarea: pentru că alegerile pot fi validate și cu 100 de votanți prezenți la vot, în lipsa voastră, nicușoriștii sau pro-europenii vor câștiga din nou, căci cei 100 de votanți vor fi ai lor. Luați, așadar ca pe o lebădă neagră sentința de ieri de la Ploiești: este șansa de a schimba totul în România și de a scăpa de îmbâcsitul establishment românesc care, deși e prostocrat și plin de impostori, ne consideră pe toți ceilalți pleava societății...

Gheorghe Piperea

loading...
PUTETI CITI SI...

Lebăda neagră judiciară servită nouă ieri de Curtea de apel Ploiești

Postat la: 25.04.2025 | Scris de: ZIUA NEWS

0

S-a produs un eveniment judiciar marcant, de tip lebădă neagră. Un judecător de la Curtea de apel Ploiești a dat o sentință de anulare a Hotărârii nr.32/6 decembrie 2024 a Curții Constituționale, care anulase alegerile din 24 noiembrie 2024 și care dispusese reluarea procesului electoral. Până la soluționarea unui eventual recurs contra sentinței, instanța de la Ploiești a dispus suspendarea efectelor Hotărârii nr. 32/2024 a CCR cu efect executoriu de îndată.

Personal, am crezut că e o glumă de 1 aprilie sau opera unui hacker, care a operat în ecriss această sentință. Dar nu e glumă și nu e hackereală. După un moment de derută a BEC (care si-a suspendat lucrările timp de o oră), au apărut și reacțiile parchetului și ale CSM. Conform BEC, procesul electoral continuă, pe motiv că există legislație dedicată alegerilor din 4 - 18 mai, iar aceasta nu e afectată de sentința de la Ploiești. Parchetul a făcut recurs (deși îndrituirea pentru așa ceva nu e chiar clară), iar CSM a declarat că îl cercetează disciplinar pe judecătorul care a îndrăznit să pronunțe o asemenea sentință. Și acum, pe scurt, consecințele sentinței.

Cel puțin din perspectiva instanței de la Ploiești, hotărârea CCR din 6 decembrie 2024 de anulare a alegerilor este un act administrativ de autoritate, iar nu o hotărâre judecătorească. La rândul său, CCR nu este o instanță, ci o autoritate administrativă. Dacă CCR nu e instanță atunci când pronunță hotărâri (iar nu decizii sau avize), atunci nici judecătorii CCR nu sunt judecători. Cel puțin în accepțiunea instanței de la Ploiești... Nu știu motivația judecătorului de la Ploiești, dar remarc faptul că în Constituție se spune că CCR pronunță decizii și avize, iar nu și hotărâri. Doar Legea CCR nr.47/1992 vorbește de hotărâri, iar astea, teoretic, ar putea fi considerate acte administrative de autoritate. S-ar putea specula și că motivația a fost lipsa competenței CCR de a anula alegerile pentru altceva decât frauda la vot.

Hotărârea CCR nr.32/6 dec 2024 a dispus: (i) anularea alegerilor, (ii) reluarea alegerilor. Suspendarea dispusă de instanța de la Ploiești ar putea însemna că niciun astfel de efect mai este posibil, deci că procesul electoral azi în curs ar trebui suspendat. Din păcate pentru democrație, efectele hotărârii CCR sunt epuizate demult, deci nu mai pot fi suspendate. În cele 5 luni care s-au scurs de la anularea alegerilor s-au emis legi, ordonanțe, hotărâri, acte ireversibile, plați de zeci sau sute de milioane, amenzi, sancțiuni în online și pe social media etc., iar acestea nu au fost suspendate sau anulate.

Altceva este important și de efect: prin hotărâre judecătorească și în mod retroactiv se confirmă că hotărârea CCR nr. 32/6 decembrie 2024 a fost ilegală, obținerea acesteia de către statul paralel și securistic fiind o lovitură de stat. Susținătorii acelei hotărâri, inclusiv cei de la Uniunea Europeană și „pro-europenii", sunt susținătorii unei samavolnicii, pentru care ar trebui, după 18 mai, să răspundă legal, moral și politic. Retroactiv, devine evidentă lipsa de bază factuală hotărâri a CCR. Nu au existat probe, ci doar suspiciuni ale poliției politice și ale serviciilor secrete.

După sentința de la Ploiești, sistemul judiciar și politic românesc, cel puțin în materie de alegeri și de libertate de opinie, se „consolidează" ca anti-model european și chiar mondial. Administrația Trump nu va prididi în a sancționa acest anti-model, poate prin scoaterea României din programul visa waiver, ne-recunoașterea rezultatului alegerilor din 4 - 18 mai sau izolarea României în plan diplomatic și geo-politic. Cu siguranță că recursul contra sentinței din Republica de la Ploiești nu se va judeca prea repede.

Acest fapt are un aspect pozitiv: vom avea acum șansa dezbaterii și analizei atente a regresului democratic cauzat de nebunia acelei hotărâri a CCR din 6 decembrie 2024, o chestie care venea la doar 3 zile după ce, prin decizie cu caracter general obligatoriu (deci nu prin hotărâre - act administrativ), alegerile fuseseră validate tot de CCR. Vom putea discuta și despre starea și destinul statului de drept în România și, mai ales, a libertății de vot și de opinie, grav oprimate după 6 decembrie 2024, sub pretextul... democrației și libertății...

În doar 5 luni, România a redevenit un stat polițienesc, plin de tunători, ca pe vremea lui Ceaușescu, un stat unde trebuie să te temi de umbra ta și de urechile din pereți... Acest fapt are și un aspect negativ grav: pentru himera „turul doi înapoi", cei ce vor schimbarea ar putea să boicoteze în masă votul de pe 4 - 18 mai, în timp ce useriștii și „pro-europenii" se vor buluci la vot, ca să elimine „pericolul" suveranist, adică, pericolul pierderii privilegiilor și a controlului asupra vieții omului de rând.

Sfat pentru cei ce vor schimbarea: pentru că alegerile pot fi validate și cu 100 de votanți prezenți la vot, în lipsa voastră, nicușoriștii sau pro-europenii vor câștiga din nou, căci cei 100 de votanți vor fi ai lor. Luați, așadar ca pe o lebădă neagră sentința de ieri de la Ploiești: este șansa de a schimba totul în România și de a scăpa de îmbâcsitul establishment românesc care, deși e prostocrat și plin de impostori, ne consideră pe toți ceilalți pleava societății...

Gheorghe Piperea

albeni
Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

ULTIMA ORA



DIN CATEGORIE

  • TOP CITITE
  • TOP COMENTATE