ZC
Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor Afla mai multe! x
ZC




ZC




Tupeu incredibil: Directorul Tarom Christian Heinzmann vrea asigurare de 15.000.000 de euro pentru management dezastruos

Postat la: 04.06.2015 | Scris de: ZIUA NEWS

0

De aproape trei ani de zile, managerul general al Tarom, belgianul Christian Heinzman, continua sa-si bata de joc de premierul Victor Ponta, dar mai ales sa-l pacaleasca non stop pe ministrul Transporturilor- Ioan Rus, fapt pentru care compania a ajuns in pragul falimentului.

Toti ministrii care s-au perindat la sefia Transporturilor in ultimii trei ani- Ovidiu Silaghi, Relu Fenechiu, Ramona Manescu, Dan Sova si Ioan Rus au inchis ochii la managementul dezastruos al lui Christian Heinzmann, fiind astfel partasi la prabusirea Traomului. Mai nou, aceasta vrea sa-si acopere dezastrul managerial de la Tarom printr-o metoda inedita.

Asigurare pentru prostie

ZIUAnews a prezentat de mai multe ori, pe baza unor documente oficiale foarte clare, ca impunerea, in 2012, in fruntea companiei Tarom de către fostul ministru al transporturilor - Ovidiu Silaghi a managerului belgian Christian Heinzmann a fost o decizie proasta, iar menţinerea acestuia a contribuit la prăbuşirea celui mai mare operator aerian al României si totodată scoaterea companiei de pe piaţa internaţională. Dar degeaba, pentru ca Heinzmann continua sa-i sfideze pe cei din conducerea Ministerului Transporturilor si totodata, sa-l dezinformeze permanent atat pe premierul Victor Ponta, cat si pe ministrul Ioan Rus.

La prima sedinta a Consiliului de Administratie al Tarom, Christian Heinzmann va propune membrilor bordului administrativ, din care si el face parte, sa-i aprobe ca pentru deciziile proaste pe care le-a luat si le va lua in viitor sa fie asigurat printr-o polita de despagubire de pana la 15.000.000 de euro care sa fie decontata de compania Tarom. Practic, Heizmann vrea ca pentru deciziile proaste sa nu fie el responsabil, iar pagubele generate de managementul sau dezastruos sa nu-i fie lui imputate, ci sa fie suportate de Tarom. El vrea ca aceasta politita de asigurare impotriva prostului management sa fie incheiata si de ceilalti membri ai Consiliului de Administratie de la Tarom. Practic, Heinzmann si ceilalti sase membrii ai CA- Dragos Andrei, Tiberiu Ticlea, Radu Florescu, Marcel Bolos, Valentin Iordache si Dan Aurel Machita pot chiar sa vanda Taromul la fier vechi fara a fi trasi la raspundere, dimpotrivă mai primesc si bani care remuneratie pentru menagement performant. Trebuie precizat ca belgianul Christian Heinzmann incaseaza in fiecare luna 10.000 de euro, la care se mai adauga niste bonusuri de inca 4.500 de euro, iar fiecare membru al CA primeste lunar cate 2.000 de euro.

Ioan Rus, protectorul lui Heinzmann

Insa, nu Christian Heinzman este principalul vinovat pentru dezastrul de la Tarom, ci ministrii transportuilor din ultimii trei ani - Ovidiu Silaghi, Relu Fenechiu, Ramona Manescu, Dan Sova si Ioan Rus care l-a tolerat si protejat. Acum, protectorul numarul unu al managerului belgian este ministrul transporturilor. De ce? Pentru ca Rus mimeaza ca este preocupat de soarta Taromului, dar in realitate, nu-l intereaza soarta companiei, atata timp cat a fost de acord cu numirea in Consiliul de Administratie a unor dilentanti care nu au habar de ce inseamna sa administrezi o companie de o asemenea anvergura.

Ioan Rus a acceptat ca Heinzmann sa faca parte din CA, desi OUG 190/2011 nu stipuleaza o asemenea obligativitate. De fapt, cine sunt membrii CA de la Tarom? Alaturi de Christian Heinzmanndin actualul consiliu de administraţie mai fac parte Dan Aurel Măchiţa - consilier în cadrul Ministerului Transporturilor care s-a remarcat ca membru in comisia de certificare a Aerodromului Tuzla detinut de controversatul afacerist Dorin Ivascu, Dragoş Andrei - consilier al primului ministru Victor Ponta, Radu Francis Florescu - cunoscut ca specialist in industria publicităţii, Valentin Iordache - director de comunicare şi PR la Compania Naţională Aeroporturi Bucu¬reşti, Tiberiu Ţiclea - managing partner al casei de avocatură Ţiclea Ţiclea & Part¬ners si Ioan Marcel Boloş- director în cadrul MinisteruluiTransporturilor, fost şef al AM POST. Insa, de departe vedeta bordului admnistrativ de la Tarom este Marcel Bolos. Acesta are un CV interesant care-l face invidios pe orice enorias din ograda Ministerului Trasnporturilor.

Rededresarea Tarom se face cu un preot remarcat terminarea prin psihica a subalternilor

Marcel Boloş, fost directorul general al AMPOST este un personaj controversat ajuns la butoanele administratiei centrale ca urmare a sustinerii politice venite din zona PNL, in special a lui Eduard Hellving. Cine este de fapt Marcel Boloş, pus de Ioan Rus in Consiliul de Administratie de la Tarom? Este un preot misionar deci fără parohie şi fără salariu, care a slujit din pasiune o bună perioadă de timp la Biserica Sf. Duh Mângâietorul de lângă Sala Sporturilor "Antonio Alexe" din Oradea. El a fost hirotonit diacon în 2008, şi doi ani mai târziu a fost uns ca preot, pe vremea când conducea Administraţia Imobiliară Oradea. Ulterior, în 2012, a ajuns secretar de stat la Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului, condus atunci de liberalul Eduard Hellvig, in prezent ajuns director al SRI. Când acest minister a fost preluat, în 2013, de Liviu Dragnea, Marcel Boloş a fost ejectat de liderul PSD, dar imediat a fost recuperat şi pus de către Relu Fenechiu si pus în fruntea AM POS Transporturi. La ora actuala, el este acuzat de către Agenţia Naţională de Integritate de triplă incompatibilitate. ZIUAnews a prezentat un email trimis de Marcel Bolos catre sase colaboratori ai sai in care le propune o metodă diabolică pentru înlăturarea a unei directoare din subordinea sa: "Cătălin (nr. Costache Cătălin, director adjunct la AM POS Transporturi), acum când ai o nouă şefă (pe care sper să o terminăm psihic) te rog să nu uiţi de problemele actelor adiţionale şi de dosarul pentru domnul SS Donescu". Şefa pe care Marcel Boloş a vrut să o termine psihic împreună cu Cătălina Costache era Liliana Georgeta Barna, fosta directoare adjunctă a Direcţiei Generale de Management a Fondurilor Europene (DGMFE) din Ministerul Transporturilor. Numirea lui Marcel Bolos poate fi si benefica pentru Tarom, intrucat acesta fiind preot poate sa-i binecuvanteze si sa-i spovedeasca pe piloti si pe membrii personalului de bord inainte zbor! Cu Dumnezeu inainte catre inaltimi si performante manageriale de exceptie!

DIN ACEEASI CATEGORIE...
albeni
Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

ULTIMA ORA



DIN CATEGORIE

  • TOP CITITE
  • TOP COMENTATE