Radiația electromagnetică 5G reprezintă un pericol mortal!

Postat la: 31.08.2022 | Scris de: ZIUA NEWS

Potrivit doctorului în fizică de la Universitatea din Manchester din Marea Britanie și directorului de cercetare al Fundației Naționale elene de cercetare Alkiviadis K. Kefalas, frecvențele tehnologiei 5G afectează concentrația de radicali liberi în celule și, prin urmare, metabolismul și absorbția oxigenului.

Dr. Alkiviadis Kefalas spune:

„Teza conform căreia radiația electromagnetică nu are suficientă energie pentru a rupe legăturile chimice este pseudoștiințifică și este invocată doar semi-docti și vicleni în scopuri egoiste. Radiația cu microunde poate rupe legăturile chimice printr-un mecanism complex, pe care numai oamenii de știință specializați îl înțeleg, și cu siguranță nu autorii „Farselor".

După cum explică omul de știință grec, este cunoscut și documentat cu mii de publicații științifice în reviste științifice internaționale de renume că radiațiile cu microunde sparg legăturile chimice ale ADN -ului / ARN-ului.

„De exemplu, radiația microundelor distruge virușii, lucru cunoscut încă din anii 1960", notează el, citând literatura de specialitate corespunzătoare.

Apoi, citând cercetări publicate în 2015 în prestigioasa revistă „Scientific Reports Nature", el subliniază că radiația microundelor acumulează energie în celule, în coordonare cu frecvențele auditive ale moleculei.
După cum explică el, de fapt, validitatea acestui jurnal este de așa natură încât nu lasă loc de îndoială, în special de către non-experți.

Potrivit profesorului, interacțiunea radiațiilor neionizante (MAI) în sănătatea umană și în mediu este o problemă relativ veche, care a apărut pentru prima dată în activitatea de cercetare a NASA încă de la sfârșitul anilor 1950.

Cu toate acestea, recent, cercetătorii au crezut că interacțiunea MAI a fost doar termică și, în consecință, se poate stabili un prag mai mic de deteriorare.

„Cu toate acestea, noi cercetări științifice au arătat că interacțiunea este în principal non-termică, adică chimică, deoarece termenul a prevalat, în ciuda faptului că este mai degrabă un termen incorect. Interacțiunea chimică implică faptul că practic nu există o limită de siguranță mai mică, astfel încât chiar și radiațiile neionizante de intensitate foarte scăzută provoacă daune biologice", subliniază el.

Fenomenul - după cum spune el - a fost confirmat experimental și poate fi explicat teoretic cu ajutorul teoriei cuantice a câmpului, pe care puțini oameni de știință sunt capabili să o înțeleagă.

„Într-adevăr, frecvențele radiațiilor neionizante din zona microundelor sunt coordonate cu mișcările de rotație ale moleculelor de apă și, prin urmare, sunt absorbite de aceasta. Se știe, dar nu multor cercetători, că în cazul coordonării microundelor probabilitatea de absorbție este mai mare decât probabilitatea de emisie, o afecțiune care nu apare, desigur, în regiunea vizibilă și ultravioletă a spectrului electromagnetic", explică el, adăugând că energia MAI este „stocată" în moleculele de apă, ducând la ruperea moleculelor.

„Recent, el a apărut în revista științifică Scientific American, care împreună cu „Nature" sunt cele mai prestigioase reviste științifice din lume, un articol în care poziția documentată este că nu avem niciun motiv să credem că sistemul 5G este sigur", spune dl Alkiviadis Kefalas și adaugă:

„În ciuda faptului că sute de experți științifici și profesori din întreaga lume au creat o platformă online completă legată de efectele periculoase ale radiațiilor electromagnetice neionizante asupra sănătății umane, unde oricine este interesat poate fi informat în mod responsabil și analitic cu privire la datele științifice, organismele de stat din Cipru și Grecia ignoră multitudinea de date ușor accesibile, adoptarea unei poziții extrem de periculoase pentru sănătatea publică."

„Cele 2.500 de publicații din Parlamentul cipriot și raportul privind moartea unui copil de 5 ani":

Alkiviadis Kefalas și profesorul emerit de biologie genetică a celulelor și dezvoltării celulare Christos Georgiou au prezentat parlamentului cipriot 2.500 de publicații care demonstrează că radiația electromagnetică a telefoniei mobile provoacă daune grave sănătății.

De fapt, dr. Kefalas a scris un raport despre Odysseas Theodosiades, în vârstă de 5 ani, din Cipru, care a murit de leucemie în 2014. În acest raport, Dr. Kefalas demonstrează prin rapoarte științifice că radiația electromagnetică rupe legăturile chimice ale moleculelor - în special ADN -, provocând cancer, așa cum s-a întâmplat în cazul lui Ulise nedreptățit, pentru Odysseas Theodosiades, în vârstă de 5 ani, din Cipru, care a murit de leucemie în 2014.

Rapoartele revelatoare ale „Democrației", cu date de la oameni de știință recunoscuți care evidențiază rolul nefast al 5G și pericolele care pândesc pentru sănătatea populației, au adunat suspiciuni și acuzații, care, cu toate acestea, nu au fost însoțite de argumentele necesare.