Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor Afla mai multe! x












Jocuri murdare pe milioanele statului, în Portul Midia, cu epava QUEEN Hind și peste 14.000 de oi

Postat la: 10.01.2020 | Scris de: ZIUA NEWS

0

"Noaptea, ca hoții", șefii Apelor Maritime au negociat asiduu o licitație, pe un Caiet de Sarcini nefavorabil statului român! Reprezentanții României, doamna Laura Diana Gîrlă și domnii Adrian Olteanu și Costel Stanca, NU dau semne că ar ține la bugetul statului administrat de premierul liberal Ludovic Orban!

În 24 noiembrie 2019, în Portul Media, s-a scufundat cargobotul QUEEN Hind, având la bord 22 de marinari și 14.600 de oi, scrie secunda.tv. Autoritățile portuare române ne-au anunțat că toți marinarii sirieni au fost salvați și că au fost scoase vii, din coca navei scufundate parțial, 228 de oi din cele peste 14.000. Și ne-au mai informat că au demarat acțiunea de recuperare a animalelor moarte. Au trecut 48 de zile, fără ca oile înecate să fie scoase din vapor, pentru evitarea unui dezastru ecologic, iar eliberarea acvatorului portuar de epava navei QUEEN Hind NU s-a materializat.

Cum am ajuns în această situație? Forte simplu:

Compania Națională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa (CNAPM) este condusă, în prezent, de Costel Stanca, sub supravegherea reprezentanților Ministerului Transporturilor, de celebra doamnă din Târgoviște Laura Diana Gîrlă și de domnul Adrian Olteanu. În loc să creeze un cadru legal printr-un Caiet de Sarcini onest, care să protejeze România, românii Gîrlă, Olteanu și Stanca au luat decizia să facă jocurile armatorului și a asigurătorului, prin acceptarea scoaterii navei QUEEN Hind în ÎNTREGIME și fără DETERIORĂRI.

Și, cum altfel, decât pe banii statului român! Că doar nu plătesc din buzunarele lor doamna Gîrlă sau domnii Olteanu și Stanca întreaga acțiune de ridicare a navei de 3785 tdw aflată sub pavilion Palau, ÎNTREAGĂ și NEVĂTĂMATĂ! Apropo! Doamna Laura Diana Gîrlă din Târgoviște este o ABONATĂ la reprezentarea statului în firme deținute de Ministerul Transportului! Ce o recomandă? "Vocea și talentul ei!", ar spune regretatul actor Dem Rădulescu.

Ca să fim foarte clari: Prin acțiunea scoaterii navei QUEEN Hind ÎNTREGI și fără DETERIORĂRI, costurile se dublează și ajung la câteva milioane de euro, plătiți din bugetul de stat - coordonat acum de premierul Ludovic Orban sub atenta supraveghere a președintelui Klaus Iohannis!!! După cum bine se știe de către doamna Gîrlă și domnii Olteanu și Stanca, CNAPM are obligația să organizeze o licitație internațională, pentru a elibera URGENT Portul Midia de un eventual dezastru ecologic, catastrofă ce se poate declanșa în orice moment. (Despre eliberarea șenalului navigabil din Portul Midia de epava cargobotului QUEEN Hind, nicio vorbă!).

În loc să invite la vedere firme specializate, conducerea CNAPM a preferat - poate ne vor spune "incoruptibilii" procurori DNA din Constanța dacă în acest caz s-a comis vreun act de corupție - să accepte jocul armatorului și asigurătorului navei QUEEN Hind. Și nu oricum, ci "Noaptea, ca hoții". Astfel, în noaptea de joi spre vineri (9-10 ianuarie), "românii" desemnați de doamna Gîrlă și domnii Olteanu și Stanca să conducă o pseudo-licitație, au negociat cu trei firme ținute la secret, în sala de ședințe de la parterul Administrației Portului Constanța.

DIN ACEEASI CATEGORIE...
albeni
Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

ULTIMA ORA



DIN CATEGORIE

  • TOP CITITE
  • TOP COMENTATE