Experimentele biologice militare americane: Insectele cyborg ale lui Bill Gates raspandesc boli mortale si modifica genetic plantele!

Postat la: 26.05.2022 | Scris de: ZIUA NEWS

Washingtonul a recunoscut că deține 336 de laboratoare biologice în 30 de țări din întreaga lume, inclusiv 26 în Ucraina. Cu toate acestea, contractele confiscate de armata rusă sugerează că SUA au semnat de fapt contracte cu 49 de țări, mult mai multe decât a recunoscut.

Potrivit Washingtonului, aceste contracte nu încalcă Convenția privind armele biologice din 1975, deși sunt dezvoltate de un organism al Pentagonului, Defense Threat Reduction Agency (DTRA). Armata rusă susține că DTRA a efectuat experimente biologice pe pacienți psihiatrici ucraineni în Spitalul de Psihiatrie nr. 1 (satul Streletchye, regiunea Harkov) și a folosit un agent de tuberculoză pentru a infecta populația din districtul Slavianoserbsk (Republica Populară Lugansk).

Laboratoarele biologice militare americane din Ucraina au făcut deja obiectul unei dezbateri în cadrul Consiliului de Securitate la 11 martie 2022. Statele Unite au explicat că, departe de a pregăti noi arme biologice, cooperarea lor militară în domeniul biologic cu Ucraina a avut ca scop exclusiv distrugerea rămășițelor programelor biologice sovietice din această țară. Acest lucru nu se referă la faptul că acest program este derulat în cel puțin 30 de țări, nici la fondurile alocate pentru el, nici la faptul că se desfășoară de aproximativ 30 de ani.

Presa chineză amintește că, în anii 1980, Institutul de cercetare medicală a bolilor infecțioase al armatei Statelor Unite a dispersat țânțarii Aedes aegypti, purtători ai virusului dengue, chikungunya și Zika, în propria populație din statul Georgia. În prezent, Agenția pentru Proiecte de Cercetare Avansată în domeniul Apărării (DARPA) desfășoară cercetări asupra "insectelor aliate".

Oficial, este vorba de transformarea insectelor în cyborgi (foto) pentru ca acestea să poată modifica genetic plantele și să le crească randamentul, dar neoficial ar putea fi vorba de contrariul: să sterilizeze culturile țărilor inamice și să provoace foamete, avertiza revista Science în 20181. Pentru presa chineză, acest obiectiv este cel care explică difuzarea experimentelor DTRA în toate țările din jurul Rusiei și Chinei.

Interzicerea exportului de îngrășăminte potasice rusești împiedică agricultura în multe țări, în special în Africa. Răspândirea minelor navale în largul coastelor Ucrainei împiedică exportul culturilor ucrainene în Africa și Asia. Acest lucru reprezintă o amenințare serioasă de foamete la nivel mondial, care a fost deja abordată de secretarul general al ONU, António Guterres.

Bill Gates e implicat in finantarea experimentelor

Milioane de țânțari modificați genetic de o companie finanțată de Bill Gates au primit autorizarea recent pentru a fi lansați în SUA! Agenția pentru Protecția Mediului (EPA) a aprobat un plan de eliberare a milioane de țânțari modificați genetic, finanțați de Bill Gates, în anumite zone din SUA.

Planul îngrijorător, creat de firma britanică de biotehnologie Oxitec, finanțată de Fundația Bill și Melinda Gates, este oficial destinat să combată răspândirea unor boli precum Zika, febra galbenă, dengue și turbare, transmite NBC News. În timp ce EPA a aprobat planul, compania mai are nevoie de aprobarea din partea fiecărui stat în parte. Cu toate acestea, au existat unele critici intrucat acizatia este ca acesti tantari modificati genetic raspandesc aceste boli nu le elimina, dar si contribuie la modificarea genetica a plantelor.

"Atunci când întrerupi un sistem ecologic, fie că este vorba de o întrerupere mică sau mare, vei avea un impact", a declarat Dana Perls, manager de program la Friends of the Earth, un grup de apărare a mediului cu sediul la Washington, D.C. "Odată ce eliberați acești țânțari în mediul înconjurător, nu îi mai puteți rechema", a spus ea. "Acest lucru ar putea, de fapt, să creeze probleme pe care nu le avem deja".

Perls spune că, în lipsa unor date confirmate privind rata de transmitere a bolilor de către țânțarul Aedes aegypti, nu este clar dacă țânțarii modificați genetic se vor comporta așa cum prezice Oxitec. Printre potențialele motive de îngrijorare, Perls spune că ar putea fi creată o specie hibridă greu de eradicat sau un alt tip de țânțar ar putea pur și simplu să ia locul lui Aedes aegypti. Ea consideră că trebuie să existe un sistem mai bun de monitorizare a speciei modificate înainte de a o elibera.

O specie invazivă de țânțar, numită Aedes aegypti, a apărut pentru prima dată în California în 2013. În 2020, aceasta a apărut și în Florida pentru prima dată în 75 de ani. Deși reprezintă o parte relativ mică din populația totală de țânțari din aceste zone, se pare că aceștia cauzează un număr mare de cazuri de boli umane și sunt cunoscuți ca fiind deosebit de agresivi când vine vorba de a mușca oamenii.

Oxitec a modificat genetic aproximativ 2,4 milioane de țânțari masculi (ceea ce înseamnă că nu mușcă) pentru a limita numărul de Aedes aegypti. Țânțarii masculi au o genă de "autolimitare" care face ca populația să dispară în timp. Ideea este că aceștia se vor împerechea cu speciile femele invazive, "mediind o reducere a populației țintă, deoarece urmașii femelelor acestor întâlniri nu pot supraviețui", a precizat compania.

Această metodă a fost realizată și în 2021, când Oxitec a eliberat 144.000 de țânțari modificați genetic în Florida Keys, în cadrul unui proiect pilot, pe care compania îl descrie ca fiind "un succes". Oxitec subliniază, de asemenea, că noii țânțari nu vor afecta alte "insecte benefice", precum albinele și fluturii.