ZC
Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor Afla mai multe! x
ZC




ZC




Google şi Facebook iau măsuri împotriva site-urilor de ştiri false

Postat la: 16.11.2016 | Scris de: ZIUA NEWS

Google şi Facebook iau măsuri împotriva site-urilor de ştiri false

Google şi Facebook au anunţat măsuri menite să combată răspândirea de „ştiri false" pe internet, cele două organizaţii luând în vizor reclamele. Google a anunţat că lucrează la o modificare de politică prin care site-urile care prezintă conţinut fals nu-i vor mai putea utiliza reţeaua de publicitate AdSense.

Compania nu a oferit detalii privitoare la cum va pune în aplicare noua politică. Facebook a anunţat la rândul său o actualizare a politicilor sale legate de publicitate. Modificarea bruscă a politicilor survine pe fondul unei dezbateri din ce în ce mai aprinse privitoare la câtă responsabilitate poartă companiile din domeniul tehnologiei pentru monitorizarea acurateţei conţinutului în condiţiile în care din ce în ce mai mulţi oameni accesează ştirile prin site-uri ca Facebook. Google, Facebook şi Twitter au fost acuzate că ar fi influenţat alegătorii să voteze pentru Trump ca urmare a răspândirii de informaţii false şi adesea maliţioase online.

loading...
DIN ACEEASI CATEGORIE...
PUTETI CITI SI...

Google şi Facebook iau măsuri împotriva site-urilor de ştiri false

Postat la: 16.11.2016 | Scris de: ZIUA NEWS

0

Google şi Facebook au anunţat măsuri menite să combată răspândirea de „ştiri false" pe internet, cele două organizaţii luând în vizor reclamele. Google a anunţat că lucrează la o modificare de politică prin care site-urile care prezintă conţinut fals nu-i vor mai putea utiliza reţeaua de publicitate AdSense.

Compania nu a oferit detalii privitoare la cum va pune în aplicare noua politică. Facebook a anunţat la rândul său o actualizare a politicilor sale legate de publicitate. Modificarea bruscă a politicilor survine pe fondul unei dezbateri din ce în ce mai aprinse privitoare la câtă responsabilitate poartă companiile din domeniul tehnologiei pentru monitorizarea acurateţei conţinutului în condiţiile în care din ce în ce mai mulţi oameni accesează ştirile prin site-uri ca Facebook. Google, Facebook şi Twitter au fost acuzate că ar fi influenţat alegătorii să voteze pentru Trump ca urmare a răspândirii de informaţii false şi adesea maliţioase online.

DIN ACEEASI CATEGORIE...
albeni
Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

ULTIMA ORA



DIN CATEGORIE

  • TOP CITITE
  • TOP COMENTATE