ZC
Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor Afla mai multe! x
ZC




ZC




Black Friday 2016: Topul magazinelor luate cu asalt de românii care caută "ocazii"

Postat la: 17.11.2016 | Scris de: ZIUA NEWS

Black Friday 2016: Topul magazinelor luate cu asalt de românii care caută

Numărul românilor care au auzit de reducerile din cadrul Black Friday, evenimentul anului în comerţul românesc, a ajuns anul acesta la 78%, în creştere de la 71% în 2015. Primele magazine în topul intențiilor de cumpărare de Black Friday sunt eMAG, Altex, Flanco și Carrefour.

Anul acesta, de Black Friday, românii vor cumpăra mai ales produse electro-IT. În topul preferinţelor pentru cumpărături se regăsesc cel mai frecvent televizoarele (41% dintre respondenţi au menţionat categoria), electrocasnicele mici (32%) şi frigiderele (25%). Telefoanele mobile şi maşinile de spălat sunt următoarele două categorii de produse aflate pe listele de cumpărături pentru Black Friday, fiind amintite, pentru fiecare categorie, de câte 22% dintre cei intervievaţi cu privire la intenţia de achiziţie. Principalele magazine în topul intențiilor de cumpărare de Black Friday sunt eMAG, Altex, Flanco și Carrefour.

„Black Friday continuă să fie cel mai mare eveniment din an al industriei de retail, asupra căruia se îndreaptă atenţia tuturor. Din ce în ce mai mulţi jucători şi români se implică în el. În plus, obiceiul de achiziţii online devine tot mai popular în rândul cumpărătorilor români, iar anul acesta vedem că numărul celor care au făcut cel puţin o achiziţie online vreodată a crescut semnificativ. Creşterea numărului de persoane care au acces la Internet, dar şi a celor care fac achiziţii de pe mobil, lucruri pe care le-am văzut şi în alte studii, creează premisele unui Black Friday şi mai dinamic anul acesta, în mediul online", spune Mădălin Vladu, Account Manager Kantar Millward Brown România.

Conform studiului realizat cu ocazia Black Friday 2016, în prezent, 43% dintre români au achiziţionat cel puţin un produs dintr-un magazin online vreodată, în creştere de la 37% în 2015. Anul acesta, 59% dintre români doresc să cumpere ceva de Black Friday. Intenţia este mai ridicată în rândul tinerilor (18-34 de ani), a bărbaţilor sau a persoanelor care au mai făcut vreodată cumpărături online. Evenimentul Black Friday prezintă o notorietate mai ridicată în rândul tinerilor (18 - 34 de ani) şi a persoanelor din mediul urban. Care sunt magazinele pe care românii le iau în calcul pentru a-şi face cumpărăturile de Black Friday:

eMAG 29,1%
Altex 25,8%
Flanco 10,6%
Carrefour 5,1%
Media Galaxy 3,1%
Kaufland 3%
Auchan 2,3%
Dedeman 2,2%
Domo 1,6%
Lidl 1,1%

loading...
DIN ACEEASI CATEGORIE...
PUTETI CITI SI...

Black Friday 2016: Topul magazinelor luate cu asalt de românii care caută "ocazii"

Postat la: 17.11.2016 | Scris de: ZIUA NEWS

0

Numărul românilor care au auzit de reducerile din cadrul Black Friday, evenimentul anului în comerţul românesc, a ajuns anul acesta la 78%, în creştere de la 71% în 2015. Primele magazine în topul intențiilor de cumpărare de Black Friday sunt eMAG, Altex, Flanco și Carrefour.

Anul acesta, de Black Friday, românii vor cumpăra mai ales produse electro-IT. În topul preferinţelor pentru cumpărături se regăsesc cel mai frecvent televizoarele (41% dintre respondenţi au menţionat categoria), electrocasnicele mici (32%) şi frigiderele (25%). Telefoanele mobile şi maşinile de spălat sunt următoarele două categorii de produse aflate pe listele de cumpărături pentru Black Friday, fiind amintite, pentru fiecare categorie, de câte 22% dintre cei intervievaţi cu privire la intenţia de achiziţie. Principalele magazine în topul intențiilor de cumpărare de Black Friday sunt eMAG, Altex, Flanco și Carrefour.

„Black Friday continuă să fie cel mai mare eveniment din an al industriei de retail, asupra căruia se îndreaptă atenţia tuturor. Din ce în ce mai mulţi jucători şi români se implică în el. În plus, obiceiul de achiziţii online devine tot mai popular în rândul cumpărătorilor români, iar anul acesta vedem că numărul celor care au făcut cel puţin o achiziţie online vreodată a crescut semnificativ. Creşterea numărului de persoane care au acces la Internet, dar şi a celor care fac achiziţii de pe mobil, lucruri pe care le-am văzut şi în alte studii, creează premisele unui Black Friday şi mai dinamic anul acesta, în mediul online", spune Mădălin Vladu, Account Manager Kantar Millward Brown România.

Conform studiului realizat cu ocazia Black Friday 2016, în prezent, 43% dintre români au achiziţionat cel puţin un produs dintr-un magazin online vreodată, în creştere de la 37% în 2015. Anul acesta, 59% dintre români doresc să cumpere ceva de Black Friday. Intenţia este mai ridicată în rândul tinerilor (18-34 de ani), a bărbaţilor sau a persoanelor care au mai făcut vreodată cumpărături online. Evenimentul Black Friday prezintă o notorietate mai ridicată în rândul tinerilor (18 - 34 de ani) şi a persoanelor din mediul urban. Care sunt magazinele pe care românii le iau în calcul pentru a-şi face cumpărăturile de Black Friday:

eMAG 29,1%
Altex 25,8%
Flanco 10,6%
Carrefour 5,1%
Media Galaxy 3,1%
Kaufland 3%
Auchan 2,3%
Dedeman 2,2%
Domo 1,6%
Lidl 1,1%

DIN ACEEASI CATEGORIE...
albeni
Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

ULTIMA ORA



DIN CATEGORIE

  • TOP CITITE
  • TOP COMENTATE