ZC
Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor Afla mai multe! x
ZC




ZC




Tunul lui Costescu dat pe mâna lui Cioloș pentru „băieții deștepți" de la calea ferată

Postat la: 05.07.2016 | Scris de: ZIUA NEWS

Tunul lui Costescu dat pe mâna lui Cioloș pentru „băieții deștepți

Ministrul Transporturilor, Dan Marian Costescu, a pregatit un tun financiar de proportii decontat din banii publici, prin care patru firme private de transport feroviar de calatorii, adica acei „baieti destepti", vor incasa, in cinci ani de zile, de la bugetul de stat circa 300.000.000 de euro.

Astfel, Costescu vrea sa-l pacaleasca pe premierul Dacian Ciolos sa aprobe contractul cadru de servicii publice pentru perioada 2016-2020 al companiei de stat CFR Calatori si a patru operatori privati, printre care care si Regiotrans Brasov unde la butoane se afla Valentin Dorobantu, fostl director al CFR Calatori, cel care a devalizat compania de stat, desi pana acum acesta se incheia anual. Conform acestui contract, CFR Calatori urmeaza sa primeasca subventie in valoare de peste 1.22 de miliarde de lei, adica circa 271.000.000 de euro, in timp ce „baietii destepti" peste 1,35 miliarde de lei, reprezentand in jur de 303.000.000 de euro.

Practic, ministrul Dan Costescu a crescut perioada de contractare la cinci ani fără nicio justificare si nici nu a publicat în timpul cerut de regulamentul european, anunţul de încheiere a contractelor de servicii publice în Monitorul Oficial european, document care reglemengtează piaţa de servicii de transport cu autobuzul şi pe calea ferate.

Dar, numai că nu s-a publicat anunţul de intenţie de contractare a serviciilor publice pentru perioada 2016 - 2020 în transportul feroviar public de călători, dar conducerea Ministerului Transporturilor a stabilit ca aceste contracte sa se semneaze retroactiv. Ca atare, cu subvenţia oferita cu generozitatea de ministrul Dan Costescu si încasată de la Ministerul Transporturilor, operatorii privaţi vor tari foarte bine in urmatorii cinci ani, gestionează cifre de afaceri de zeci de milioane de euro şi cu profituri fabuloase, in timp ce operatorul naţional CFR Călători se chinuie sa supravietuiasca.

loading...
DIN ACEEASI CATEGORIE...
PUTETI CITI SI...

Tunul lui Costescu dat pe mâna lui Cioloș pentru „băieții deștepți" de la calea ferată

Postat la: 05.07.2016 | Scris de: ZIUA NEWS

0

Ministrul Transporturilor, Dan Marian Costescu, a pregatit un tun financiar de proportii decontat din banii publici, prin care patru firme private de transport feroviar de calatorii, adica acei „baieti destepti", vor incasa, in cinci ani de zile, de la bugetul de stat circa 300.000.000 de euro.

Astfel, Costescu vrea sa-l pacaleasca pe premierul Dacian Ciolos sa aprobe contractul cadru de servicii publice pentru perioada 2016-2020 al companiei de stat CFR Calatori si a patru operatori privati, printre care care si Regiotrans Brasov unde la butoane se afla Valentin Dorobantu, fostl director al CFR Calatori, cel care a devalizat compania de stat, desi pana acum acesta se incheia anual. Conform acestui contract, CFR Calatori urmeaza sa primeasca subventie in valoare de peste 1.22 de miliarde de lei, adica circa 271.000.000 de euro, in timp ce „baietii destepti" peste 1,35 miliarde de lei, reprezentand in jur de 303.000.000 de euro.

Practic, ministrul Dan Costescu a crescut perioada de contractare la cinci ani fără nicio justificare si nici nu a publicat în timpul cerut de regulamentul european, anunţul de încheiere a contractelor de servicii publice în Monitorul Oficial european, document care reglemengtează piaţa de servicii de transport cu autobuzul şi pe calea ferate.

Dar, numai că nu s-a publicat anunţul de intenţie de contractare a serviciilor publice pentru perioada 2016 - 2020 în transportul feroviar public de călători, dar conducerea Ministerului Transporturilor a stabilit ca aceste contracte sa se semneaze retroactiv. Ca atare, cu subvenţia oferita cu generozitatea de ministrul Dan Costescu si încasată de la Ministerul Transporturilor, operatorii privaţi vor tari foarte bine in urmatorii cinci ani, gestionează cifre de afaceri de zeci de milioane de euro şi cu profituri fabuloase, in timp ce operatorul naţional CFR Călători se chinuie sa supravietuiasca.

DIN ACEEASI CATEGORIE...
albeni
Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

ULTIMA ORA



DIN CATEGORIE

  • TOP CITITE
  • TOP COMENTATE