Trenul fantomă al Cuc-ului lui Bădălău: 8 călători circulă într-un vagon de 110 locuri
Postat la: 19.09.2017 | Scris de: ZIUA NEWS
0
In goana disperata dupa imagine, Razvan Cuc, ministrul Transporturilor impus de baronul PSD de Giurgiu, Niculae Badalau, anunta cu mare fast, la sfarsitul lunii aprilie, redeschiderea circulatiei feroviare pe ruta Gradistea-Giurgiu. Aceasta ruta a fost închisă după prăbușirea podului de la Grădiștea, în 2005, în urma inundațiilor.
Astfel, 6 trenuri Regio, tip Săgeata Albastră cu 110 locuri, vor asigura zilnic, de la ora 4.00 și până la 18:40, transportul pasagerilor pe ruta Grădiştea - Giurgiu și retur, 3 trenuri pe direcţia dus şi 3 trenuri pe retur. Traseul in lungime de 42 de km are prevăzute opt opriri, distanța parcursă fiind de aproximativ 1 oră și 20 de minute , iar prețul biletului este de 6,8 lei respectiv 3,4 lei pentru elevi. „"Am venit, am văzut, am promis și am rezolvat", a declarat Cuc-ul lui Badalau, în trenul care a efectuat atunci prima cursă pe această rută, după 12 ani. Numai ca minstrul Transporturilor a uitat sa prezinte situatia reala care este una de cascadorii rasului, daca nu chiar de plans, adica o bataie de joc la adresa CFR doar ca sa-si faca imagine Cuc-ul lui Badalau.
Viteza melcului
Potrivit informatiilor furnizate de catre CFR Calatori, cei 42 de kilometrii ai rutei Giurgiu- Gradistea sunt parcursi in circa 80 de minute, ceea ce inseamna ca viteza medie a unui tren Sageata Albastra care circula pe aceasta ruta este de 36 de km/ora. Adica, cu viteza melcului, daca tinem cont ca distanta de 59 km de la Giurgiu la Bucuresti este parcursa intr-o ora cu microbuzul sau autocarul. Insa, ceea ce nu a spus Cuc-ul lui Badalau este ca de la Gradistea pana la Bucuresti, calatorii care au venit cu trenul de Giurgiu sunt transportati cu microbuze. Ca atare, calatorii se dau jos la Gradistea si trec per pedes raul Arges pe celalalt mal de unde sunt preluati cu microbuzele spre Bucuresti. Si la fel se intampla si cu cei care vin de la Bucuresti si merg la Giurgiu. "De ani buni nu se mai operează pe această secție după căderea podului de la Grădiștea, în data de 8 august 2005. Practic, atât pentru CFR Călători, dar și pentru locuitorii din zonă a fost un mare inconvenient acest lucru, fiind nevoiți, în loc de 59 de kilometri, să parcurgem pentru a ajunge la Giurgiu 117 kilometri (n.r. deoarece cursa București-Giurgiu se efectuează în prezent prin Videle).
În momentul de față, parțial, această problemă s-a rezolvat, în sensul că doritorii de călătorii pot efectua pe calea ferată parcursul Giurgiu-Grădiștea pe o distanță de 42 de kilometri, unde vom opera cu trei perechi de tren", a declarat atunci directorul general al CFR Călători, Iosif Szentes. Aceasta situatia de la Gradistea este desprinsa parca din filmele cu Pacala si Tandala, numai ca azi in rolul lui Pacala este Razvan Cuc, iar Tandala este jucat de directorul general al CFR Calatori, Iosif Szentes. La redeschiderea circuitului de cale ferată între Grădiștea și Giurgiu au participat parlamentari de Giurgiu și locuitori din localitățile aflate pe traseu
Pagubă garantată 100% de Cuc
ZIUAnews a solicitat directorul general al CFR Calatori, Iosif Szentes, sa precizeze care a fost numarul total al calatorilor care au circulat pe ruta Giurgiu- Gradistea si retur in perioada 1 mai-31 august 2017. „Numărul călătorilor înregistraţi pe ruta Giurgiu - Grădiştea la trenurile Regio, în perioada mai - august 2017, este de aproximativ 6200", a fost raspunsul companiei CFR Calatori. Din aceste date rezulta ca in cele patru luni, adica 123 de zile, au circulat cu cele trei perechi de trenuri Sageata Albastra pe aceasta ruta circa 6200 de calatori, ceea ce inseamna ca zilnic au fost, in medie, 50 de calatori.
Practic, in fiecare zi, in cele sase trenuri Sageata Albastra care au circulat pe ruta Giurgiu- Gradistea si retur, au fost in medie, atentie, 8 calatori! Daca tinem cont ca un tren de tip Sageata Albastra are 110 locuri pe scaune, constatam ca doar 7% din locuri sunt ocupate, adica trenul lui Cuc merge aproape gol. Incredibil, dar adevarat! Ca atare, se poate observa ca moftul de imagine a lui Cuc costa foarte mult companiei CFR Calatori. Nu trebuie omis ca fiecare tren are un mecanic si cel putin un controlor de bilete, la care se adauga personalul feroviar din cele opt statii ale traseului. In plus, se adauga cheltuielile de zi cu zi aferente obligatorii celor trei perechii de trenuri Sageata Albastra.
Ion Teleanu
DIN ACEEASI CATEGORIE...
ULTIMA ORA
-
Angajații Google cer anularea unui contract uriaș al companiei cu guvernul israelian. Protestatarii, scoși cu forța din birouri de polițiști
Zeci de angajați Google au participat la proteste în birourile companiei din New York și California. Gigantul IT are un contract de peste un miliard de dolari cu guvernul israelian, însă tot mai mulți angajați condamnă situația din Fâșia Gaza. A fost chemată și poliția pentru a-i scoate pe protestatari din birourile companiei marți, 16 aprilie.
-
Carnea artificială din plante este mai rea pentru sănătate decât consumul de carne adevărată STUDIU
Participanții la studiu care au consumat diete pe bază de plante nu au văzut beneficii pentru sănătate, scrie Daily Mail.
-
Fără să definească termenul "pandemie", OMS vrea să dețină o putere globală uriașă asupra tuturor statelor lumii
Organizația Mondială a Sănătății (OMS) se așteaptă ca țările să semneze noi acorduri care le-ar conferi o autoritate totală în stabilirea politicii globale privind pandemiile. Organizația Mondială a Sănătății (OMS) se așteaptă ca țările să semneze noi acorduri care le-ar conferi o autoritate totală în stabilirea politicii globale privind pandemiile. Dar nu au ajuns la un consens clar cu privire la ceea ce distinge pandemiile de epidemii sau de boli endemice.
-
Eurobarometru: Aproape jumătate dintre români au o încredere oarbă-n UE. Trei sferturi din ei se vor duce la vot!
Alegerile europarlamentare din 9 iunie, din România, sunt comasate cu cele locale, iar asta ar putea aduce o mare surpriză în privința prezenței la vot. Rezultatele unui Eurobarometru al Parlamentului European arată faptul că 74% dintre români s-ar duce la vot. De asemenea, a scăzut drastic numărul celor care consideră apartenența la Uniunea Europeană ca fiind un lucru rău pentru România.
-
Gara care va semăna cu un absorbant uriaș. Este jenant să spui că arată ca o floare de prun!"
Proiectul unei noi gări din China stârnește controverse deoarece clădirea seamănă cu un absorbant medical uriaș. Discuțiile au apărut pe rețelele sociale după ce autoritățile au publicat schița viitoarei clădiri. Acestea susțin că schița a imitat o floare de prun.
-
Scandal prvind libertatea individuală: Marea Britanie a aprobat cea mai dură lege antifumat luată vreodată în lume
Parlamentarii din Marea Britanie au aprobat marţi cu o majoritate covârşitoare legea care interzice tuturor celor născuţi după 2009 să mai cumpere ţigări. Este una dintre cele mai stricte măsuri antifumat luate vreodată în lume.
-
O româncă bolnava de cancer se luptă cu Elon Musk in instante. Fosta angajata a companiei Tesla: "Vreau să-mi reabilitez numele înainte de a muri!"
Cristina Bălan, o româncă, denunțător de integritate al Tesla, care s-a luptat cu Elon Musk și compania sa prin tribunale timp de un deceniu, a declarat pentru BBC News că încă mai așteaptă scuze publice de la controversatul miliardar.
-
Top 7 cei mai bine cotati jucatori englezi U21
In Romania tinerii nu sunt promovati corespunzator si de aceea FRF a decis sa impuna cluburilor sa foloseasca pe tot parcursul meciului cel putin un jucator U21. Se pare insa ca aceasta regula nu a adus mari rezultate pentru ca nu au iesit la iveala foarte multe talente.
-
Politica PSD de investiții publice masive, cheia creșterii economice și în 2024
România se numără printre ţările membre UE cu cele mai importante creşteri ale producţiei industriale din blocul comunitar, arată datele publicate la 15 aprilie, de Oficiul European de Statistică (Eurostat).Rezultatele confirmă astfel efectul pozitiv al investițiilor masive promovate de Guvernul PSD în economia românească.
DIN CATEGORIE
- TOP CITITE
- TOP COMENTATE
- 1.S-a decis data de la care UE va interzice sobele pe lemne și în România. Cine ne dă bani pentru pompe de căldură
- 2.O invenție revoluționară. Levitația a devenit posibilă
- 3.Misiune indeplinita: Anca Dragu a predat Republica Moldova la cheie pentru companiile străine care sunt deja în România
- 4.Yuval Noah Harari: "Când va veni potopul elitele vor construi o arcă și îi vor lăsa pe ceilalți să se înece!"
- 5. Poti sa pierzi tot prin Escrocheria "Mă auziți acum?" Motivul pentru care să nu răspunzi cu "Da"
- 6.Cei patru factori care au provocat criza de sănătate mintală Generației Z: iPhone, netul de mare viteză, camera frontală și viralizarea conținutului pe rețelele sociale
- 7.Sute de mii de japonezi se revoltă împotriva "Tiranicului Tratat privind pandemiile al OMS"!
- 8.Sindromul " România": Peste jumătate dintre britanici se gândesc să părăsească Marea Britanie pentru a lucra în străinătate
- 9.Se pregătește pandemia de gripă aviara cu transmitere la om ca sa se puna in aplicare tratatul OMS
- 10.Virolog de top despre vaccinați: "Urmează un tsunami al deceselor Covid care va provoca haos economic si social. Cineva trebuie sa spuna adevarul!"
comentarii
Adauga un comentariuAdauga comentariu