ZC
Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor Afla mai multe! x
ZC




ZC




Romanii pot vota una dintre cele 13 propuneri pentru identitatea vizuala a Centenarului Marii Uniri

Postat la: 23.08.2017 | Scris de: ZIUA NEWS

Romanii pot vota una dintre cele 13 propuneri pentru identitatea vizuala a Centenarului Marii Uniri

Ministerul Culturii a lansat un concurs pentru alegerea logo-ului care va reprezenta identitatea evenimentelor din ciclul Centenarului Marii Uniri din 2018, potrivit unui comunicat. Romanii pot vota una dintre cele 13 propuneri, ponderea votului cetatenilor fiind de 25% din nota finala.

Previzibil, toate propunerile de logo au cele trei culori ale drapelului. Un logo prezinta o stilizare a statuii "Sarutul" de Constantin Brancusi, altele prezinta motive geometrice populare sau o cocarda tricolora. Ministerul Culturii, impreuna cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania si cu sprijinul International Advertising Association, al Centrului de Excelenta in Studiul Imaginii si al UNARTE, a organizat un concurs de idei la care s-au inscris trei agentii din Romania, respectiv Pastel, FCB BUCHAREST si BrandNew, care au propus un total de 13 identitati vizuale.

Procesul de jurizare se desfasoara in doua etape: in prima etapa, agentiile prezinta unui juriu format din experti din cadrul institutiilor mai sus amintite propunerile lor, iar acestea sunt punctate in baza unei grile de evaluare. In cea de-a doua etapa, publicul are posibilitatea de a alege pana duminica, 27 august 2017 ora 23:59, identitatea vizuala pe care o prefera. Votul publicului conteaza in proportie de 25%, iar logo-ul castigator va fi cel care va intruni cel mai mare punctaj in urma celor doua etape.

 

loading...
DIN ACEEASI CATEGORIE...
PUTETI CITI SI...

Romanii pot vota una dintre cele 13 propuneri pentru identitatea vizuala a Centenarului Marii Uniri

Postat la: 23.08.2017 | Scris de: ZIUA NEWS

0

Ministerul Culturii a lansat un concurs pentru alegerea logo-ului care va reprezenta identitatea evenimentelor din ciclul Centenarului Marii Uniri din 2018, potrivit unui comunicat. Romanii pot vota una dintre cele 13 propuneri, ponderea votului cetatenilor fiind de 25% din nota finala.

Previzibil, toate propunerile de logo au cele trei culori ale drapelului. Un logo prezinta o stilizare a statuii "Sarutul" de Constantin Brancusi, altele prezinta motive geometrice populare sau o cocarda tricolora. Ministerul Culturii, impreuna cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania si cu sprijinul International Advertising Association, al Centrului de Excelenta in Studiul Imaginii si al UNARTE, a organizat un concurs de idei la care s-au inscris trei agentii din Romania, respectiv Pastel, FCB BUCHAREST si BrandNew, care au propus un total de 13 identitati vizuale.

Procesul de jurizare se desfasoara in doua etape: in prima etapa, agentiile prezinta unui juriu format din experti din cadrul institutiilor mai sus amintite propunerile lor, iar acestea sunt punctate in baza unei grile de evaluare. In cea de-a doua etapa, publicul are posibilitatea de a alege pana duminica, 27 august 2017 ora 23:59, identitatea vizuala pe care o prefera. Votul publicului conteaza in proportie de 25%, iar logo-ul castigator va fi cel care va intruni cel mai mare punctaj in urma celor doua etape.

 

DIN ACEEASI CATEGORIE...
albeni
Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

ULTIMA ORA



DIN CATEGORIE

  • TOP CITITE
  • TOP COMENTATE