MAE: Un cetatean roman este internat in stare critica in urma incidentului de la Bellingham

Postat la: 26.02.2017 | Scris de: ZIUA NEWS

0

Ministerul Afacerilor Externe (MAE) informeaza ca o persoana de cetatenie romana este internata, in stare critica, la spitalul King's College London, in urma incidentului produs astazi in Bellingham, Londra.

"Potrivit informatiilor oficiale transmise, pana in prezent, de autoritatile locale britanice, o persoana de cetatenie romana a fost implicata in accident. Aceasta este internata, in stare critica, la spitalul King's College London", se arata intr-o precizare a MAE transmisa. Potrivit MAE, un reprezentant al misiunii diplomatice s-a deplasat la spitalul la care au fost internate victimele incidentului, pentru a oferi asistenta cetateanului roman ranit, precum si pentru a verifica daca si alti romani au fost implicati in accident.

Totodata, Ministerul de Externe mai informeaza ca reprezentantii misiunii diplomatice romane au efectuat demersuri pentru notificarea familiei cetateanului roman. "Misiunea diplomatica ramane in legatura cu autoritatile locale si cu unitatea medicala in care au fost internati ranitii, fiind pregatita sa acorde asistenta consulara, in functie de necesitati", mai precizeaza MAE.

Un barbat a fost arestat duminica dimineata, fiind banuit de sofat periculos si in stare de ebrietate, dupa ce a ranit cinci persoane in sud-estul Londrei, a anuntat politia, potrivit DPA. Politia metropolitana a transmis ca masina condusa de barbat a lovit mai multi trecatori inainte de a se izbi de un zid in zona Bellingham. Patru barbati si o femeie, cu varste intre 25 si 46 de ani, au primit ingrijiri medicale ca urmare a ranilor suferite. Trei persoane sunt in stare critica. Soferul a fost tratat pentru o rana la cap, a anuntat politia.

DIN ACEEASI CATEGORIE...
albeni