ZC
Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor Afla mai multe! x
ZC




ZC




Haos la Ministerul Transporturilor: Cuc a implementat management corporatist provizoriu la marile companii pentru prietenii și clientela politică

Postat la: 11.10.2017 | Scris de: ZIUA NEWS

Haos la Ministerul Transporturilor: Cuc a implementat management corporatist provizoriu la marile companii pentru prietenii și clientela politică

De noua luni de zile, ministrul Razvan Cuc, omul impus, sustinut si garantat de baronul PSD de Giurgiu, Niculae Badalau in fruntea Ministerului Transporturilor, continua sa-si bata joc de marile companii de sub tutela acestui minister.

Cum? Foarte simplu. Datorita amatorismului managerial dar si a incompententei, s-a ajuns ca cele mai mari companii aflate sub umbrela Ministerului Transporturilor sa fie conduse de directori cu delegatie, adica imputernici la comanda, iar membrii din consiliile de administratie sa fie numiti provizoriu. De ce? Pentru ca Razvan Cuc, impreuna cu secretarul general Petre Neasca si secretarul de stat Dragos Titea n-au fost in stare sa parcurga pasii legali stipulati de prevederile OUG nr.109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale Legii nr.111/2016 din 27 mai 2016,.

Scrisorile de așteptare uitate de Cuc

Astfel, potrivit legislatiei in vigoare, autoritatea tutelara, adica Ministerul Transporturilor condus de Razvan Cuc, era obligata "să întocmească scrisoarea de aşteptări şi să o publice pe pagina proprie de internet pentru a fi luată la cunoştinţă de candidaţii la postul de administrator sau director aflaţi pe lista scurtă". Dar, pana acum, Cuc-ul lui Badalau si smecherii din jurul sau n-au fost in stare sa intocmeasca o asemenea scrisoare de asteptare decat pentru Autoritatea Aeronautica Civila, dar aici este un caz aparte si controversat, si la APM Constanta. In rest, pentru inca vreo 15-20 de companii in asemenea situatie, nu exista nicio o scrisoare de asteptare desi mandatul directorului general si al membrilor CA a expirat de luni bune.

In asemenea conditii, Cuc-ul lui Badalau a recurs la o smercherie administrativa ilegala si a numit provizoriu, pentru patru luni, o armata de membrii in CA cum este cazul la Romatsa unde toti cei sapte membrii sunt numiti provizoriu, iar directorilor generali al caror mandat a expirat le-a dat imputernicire pe post pana cand vor muschii lui Cuc cum este situatia de la cazul Registrul Auto Roman, unde mandatului directorului George Adrian Dinca, care este si vicepresedintele PSD Sector 1, a expirat de aproape un an de zile. De asemenea, pe acelasi scenariu,Cuc-ul lui Badalau a prelungit mandatul cu patru luni lui Iosif Szentes la CFR Calatori, iar la CFR Marfa si Tarom au fost imputerniciti la conducere pe Marinica Voicu si respectiv Florin Susanu. Tot la Tarom, Cuc l-a numit, tot provizoriu, pe Eugen Davidoiu, care ulterior, a demisionat ca urmare a unor scandaluri de pomina. Mai mult, sunt mai multe companii care au Consiliului de Administratie format dintr-un numar par de membri, ceea ce este ilegal, cum este cazul RAR.

Sinecuri pentru pentru pensionari și apropiați

In schimb, Cuc-ul lui Badalau a avut grija sa-si planteze oamenii sai de incredere si cei impusi de partide, adica pilele personale si politice, in bordul administrativ al marilor companii unde sunt remunerati regeste si chiar in fruntea CA. Asa se face ca la Romatsa, directorul general si toti cei 7 membrii CA sunt numiti provizoriu, dar avandu-se grija ca secretarul general Petre Neacsa si Dragos Titea sa nu lipseasca din bord. De asemenea, consiliera sa personala, pensionara Silvia Popeanga a impus-o in fruntea CA de la CFR Marfa si Tarom, iar fostul sau sef de cabinet, Bogdan Mandrescu, a fost parasutat la conducere CN Aeropoturi Bucuresti, desi n-are nici in clin, nici in maneca, cu activitatea aeroportuara, dar, in schimb, a avut grija ca intreaga conducere a companiei sa fie numita interimar. De asemenea, secretarul general Petre Neacsa a fost plantat in fruntea CA de CNAIR, iar viitorul ginere a lui Badalau - Razvan Alexandru Marica, si prietenul sau - secretarul general adjunct - Dragos Pelmus, au aterizat in bordul administrativ de la Tarom.

Ion Teleanu

loading...
DIN ACEEASI CATEGORIE...
PUTETI CITI SI...

Haos la Ministerul Transporturilor: Cuc a implementat management corporatist provizoriu la marile companii pentru prietenii și clientela politică

Postat la: 11.10.2017 | Scris de: ZIUA NEWS

0

De noua luni de zile, ministrul Razvan Cuc, omul impus, sustinut si garantat de baronul PSD de Giurgiu, Niculae Badalau in fruntea Ministerului Transporturilor, continua sa-si bata joc de marile companii de sub tutela acestui minister.

Cum? Foarte simplu. Datorita amatorismului managerial dar si a incompententei, s-a ajuns ca cele mai mari companii aflate sub umbrela Ministerului Transporturilor sa fie conduse de directori cu delegatie, adica imputernici la comanda, iar membrii din consiliile de administratie sa fie numiti provizoriu. De ce? Pentru ca Razvan Cuc, impreuna cu secretarul general Petre Neasca si secretarul de stat Dragos Titea n-au fost in stare sa parcurga pasii legali stipulati de prevederile OUG nr.109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale Legii nr.111/2016 din 27 mai 2016,.

Scrisorile de așteptare uitate de Cuc

Astfel, potrivit legislatiei in vigoare, autoritatea tutelara, adica Ministerul Transporturilor condus de Razvan Cuc, era obligata "să întocmească scrisoarea de aşteptări şi să o publice pe pagina proprie de internet pentru a fi luată la cunoştinţă de candidaţii la postul de administrator sau director aflaţi pe lista scurtă". Dar, pana acum, Cuc-ul lui Badalau si smecherii din jurul sau n-au fost in stare sa intocmeasca o asemenea scrisoare de asteptare decat pentru Autoritatea Aeronautica Civila, dar aici este un caz aparte si controversat, si la APM Constanta. In rest, pentru inca vreo 15-20 de companii in asemenea situatie, nu exista nicio o scrisoare de asteptare desi mandatul directorului general si al membrilor CA a expirat de luni bune.

In asemenea conditii, Cuc-ul lui Badalau a recurs la o smercherie administrativa ilegala si a numit provizoriu, pentru patru luni, o armata de membrii in CA cum este cazul la Romatsa unde toti cei sapte membrii sunt numiti provizoriu, iar directorilor generali al caror mandat a expirat le-a dat imputernicire pe post pana cand vor muschii lui Cuc cum este situatia de la cazul Registrul Auto Roman, unde mandatului directorului George Adrian Dinca, care este si vicepresedintele PSD Sector 1, a expirat de aproape un an de zile. De asemenea, pe acelasi scenariu,Cuc-ul lui Badalau a prelungit mandatul cu patru luni lui Iosif Szentes la CFR Calatori, iar la CFR Marfa si Tarom au fost imputerniciti la conducere pe Marinica Voicu si respectiv Florin Susanu. Tot la Tarom, Cuc l-a numit, tot provizoriu, pe Eugen Davidoiu, care ulterior, a demisionat ca urmare a unor scandaluri de pomina. Mai mult, sunt mai multe companii care au Consiliului de Administratie format dintr-un numar par de membri, ceea ce este ilegal, cum este cazul RAR.

Sinecuri pentru pentru pensionari și apropiați

In schimb, Cuc-ul lui Badalau a avut grija sa-si planteze oamenii sai de incredere si cei impusi de partide, adica pilele personale si politice, in bordul administrativ al marilor companii unde sunt remunerati regeste si chiar in fruntea CA. Asa se face ca la Romatsa, directorul general si toti cei 7 membrii CA sunt numiti provizoriu, dar avandu-se grija ca secretarul general Petre Neacsa si Dragos Titea sa nu lipseasca din bord. De asemenea, consiliera sa personala, pensionara Silvia Popeanga a impus-o in fruntea CA de la CFR Marfa si Tarom, iar fostul sau sef de cabinet, Bogdan Mandrescu, a fost parasutat la conducere CN Aeropoturi Bucuresti, desi n-are nici in clin, nici in maneca, cu activitatea aeroportuara, dar, in schimb, a avut grija ca intreaga conducere a companiei sa fie numita interimar. De asemenea, secretarul general Petre Neacsa a fost plantat in fruntea CA de CNAIR, iar viitorul ginere a lui Badalau - Razvan Alexandru Marica, si prietenul sau - secretarul general adjunct - Dragos Pelmus, au aterizat in bordul administrativ de la Tarom.

Ion Teleanu

DIN ACEEASI CATEGORIE...
albeni
Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

ULTIMA ORA



DIN CATEGORIE

  • TOP CITITE
  • TOP COMENTATE