ZC
Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor Afla mai multe! x
ZC




ZC




Google a depăşit Apple, devenind cel mai VALOROS brand din lume

Postat la: 08.06.2016 | Scris de: ZIUA NEWS

Google a depăşit Apple, devenind cel mai VALOROS brand din lume

Google a depășit Apple și a revenit în fruntea listei celor mai valoroase brand-uri din lume, atingând o valoare de 229,198 miliarde de dolari (201,694 miliarde de euro), conform topului publicat de firma de consultanță Millward Brown, relatează agenția EFE.

Valoarea Google a crescut cu 32% față de 2015, în timp ce, în cazul Apple, aceasta a scăzut cu 8%, până la 228,46 miliarde de dolari (201,044 miliarde euro). "Inovarea continuă, creșterea veniturilor din publicitate și dezvoltarea afacerii în cloud au ajutat Google să înlocuiască Apple în fruntea clasamentului", conform unui comunicat al firmei de consultanță, filială a companiei de publicitate WPP.

Millward Brown publică din 2006 așa-zisa listă BrandZ, în care compania de tehnologie Microsoft a revenit pe locul al treilea (121,824 miliarde dolari sau 107,205 miliarde euro), și compania de telecomunicații AT&T ocupă poziția a patra (107,387 miliarde dolari, 94,5 miliarde euro). Compania de consultanță consideră că a fost un an "stabil pentru mărcile cele mai puternice din lume", date fiind "presiunile economice mondiale", precum încetinirea creșterii Chinei.

loading...
DIN ACEEASI CATEGORIE...
PUTETI CITI SI...

Google a depăşit Apple, devenind cel mai VALOROS brand din lume

Postat la: 08.06.2016 | Scris de: ZIUA NEWS

0

Google a depășit Apple și a revenit în fruntea listei celor mai valoroase brand-uri din lume, atingând o valoare de 229,198 miliarde de dolari (201,694 miliarde de euro), conform topului publicat de firma de consultanță Millward Brown, relatează agenția EFE.

Valoarea Google a crescut cu 32% față de 2015, în timp ce, în cazul Apple, aceasta a scăzut cu 8%, până la 228,46 miliarde de dolari (201,044 miliarde euro). "Inovarea continuă, creșterea veniturilor din publicitate și dezvoltarea afacerii în cloud au ajutat Google să înlocuiască Apple în fruntea clasamentului", conform unui comunicat al firmei de consultanță, filială a companiei de publicitate WPP.

Millward Brown publică din 2006 așa-zisa listă BrandZ, în care compania de tehnologie Microsoft a revenit pe locul al treilea (121,824 miliarde dolari sau 107,205 miliarde euro), și compania de telecomunicații AT&T ocupă poziția a patra (107,387 miliarde dolari, 94,5 miliarde euro). Compania de consultanță consideră că a fost un an "stabil pentru mărcile cele mai puternice din lume", date fiind "presiunile economice mondiale", precum încetinirea creșterii Chinei.

DIN ACEEASI CATEGORIE...
albeni
Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

ULTIMA ORA



DIN CATEGORIE

  • TOP CITITE
  • TOP COMENTATE