ZC
Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor Afla mai multe! x
ZC




ZC




Documentele din arhiva Astra Asigurari au disparut in mod misterios

Postat la: 23.03.2016 | Scris de: ZIUA NEWS

Documentele din arhiva Astra Asigurari au disparut in mod misterios

Toate documentele referitoare la activitatea societăţii Astra Asigurări, din 2008 şi până în prezent, ar fi dispărut din arhiva Autorităţii de Supraveghere Financiară, spre nemulţumirea procurorilor Direcţiei Naţionale Anticorupţie care doreau să consulte actele respective, după cum ne-au declarat surse apropiate situaţiei.

"Au dispărut inclusiv rapoartele de şedinţă, corespondenţele, fişele posturilor acelor persoane care se ocupau de păstrarea şi arhivarea documentor, cu atribuţii în menţinerea întregii corespondenţe. Procurorii DNA sunt extrem de supăraţi. Ei au cerut ASF documentele despre activitatea Astra Asigurări, iar Autoritatea a spus că nu le mai are", potrivit surselor citate, care ne-au mai spus că în cadrul ASF a fost constituită o comisie de anchetă (formată din 8 persoane) pe tema dispariţiei documentelor. Conform aceloraşi surse, documentele cu pricina ar fi fost sustrase de unii angajaţi ai ASF, cu scopul mascării acţiunilor care au condus la falimentul Astra Asigurări.

În urma unei solicitări a ziarului BURSA, reprezentanţii Autorităţii de Supraveghere Financiară ne-au transmis, cu privire la această situaţie, că informaţiile prezentate mai sus "sunt chestiuni de organizare internă, care nu se dezbat în public". Curtea de Apel Bucureşti a stabilit primul termen pentru judecarea apelului din dosarul de faliment al Astra Asigurări pentru data de 24 martie, urmând ca, dacă falimentul va fi confirmat definitiv, păgubiţii societăţii să poată să îşi primească banii de la Fondul de Garantare.

Consiliul ASF a decis la finele lunii august 2015 să ceară instanţei intrarea în faliment a Astra Asigurări, după ce compania, aflată în administrare specială, nu a reuşit să atragă 425 milioane lei la capital. Compania de asigurări s-a aflat în proces de redresare financiară din februarie 2014, având ca administrator special KPMG Advisory. La momentul anunţului ASF că va cere falimentul Astra, compania avea 1,8 milioane de asiguraţi, cu 2,5 milioane de poliţe valabile.
ASF a depus pe 8 septembrie 2015, la Tribunalul Bucureşti, cererea pentru deschiderea procedurii de faliment a Astra Asigurări, căreia ASF i-a retras autorizaţia de funcţionare la finele lunii august, după ce planul de redresare financiară a eşuat.

Până la data de 1 martie 2016, Fondul de Garantare a Asiguraţilor a aprobat în Comisia Specială un număr de 2.031 de dosare cu valoare totală la plată de 8,2 milioane de lei pentru păgubiţii de la Astra Asigurări, iar alte 7.257 de dosare sunt în curs de aprobare

loading...
DIN ACEEASI CATEGORIE...
PUTETI CITI SI...

Documentele din arhiva Astra Asigurari au disparut in mod misterios

Postat la: 23.03.2016 | Scris de: ZIUA NEWS

0

Toate documentele referitoare la activitatea societăţii Astra Asigurări, din 2008 şi până în prezent, ar fi dispărut din arhiva Autorităţii de Supraveghere Financiară, spre nemulţumirea procurorilor Direcţiei Naţionale Anticorupţie care doreau să consulte actele respective, după cum ne-au declarat surse apropiate situaţiei.

"Au dispărut inclusiv rapoartele de şedinţă, corespondenţele, fişele posturilor acelor persoane care se ocupau de păstrarea şi arhivarea documentor, cu atribuţii în menţinerea întregii corespondenţe. Procurorii DNA sunt extrem de supăraţi. Ei au cerut ASF documentele despre activitatea Astra Asigurări, iar Autoritatea a spus că nu le mai are", potrivit surselor citate, care ne-au mai spus că în cadrul ASF a fost constituită o comisie de anchetă (formată din 8 persoane) pe tema dispariţiei documentelor. Conform aceloraşi surse, documentele cu pricina ar fi fost sustrase de unii angajaţi ai ASF, cu scopul mascării acţiunilor care au condus la falimentul Astra Asigurări.

În urma unei solicitări a ziarului BURSA, reprezentanţii Autorităţii de Supraveghere Financiară ne-au transmis, cu privire la această situaţie, că informaţiile prezentate mai sus "sunt chestiuni de organizare internă, care nu se dezbat în public". Curtea de Apel Bucureşti a stabilit primul termen pentru judecarea apelului din dosarul de faliment al Astra Asigurări pentru data de 24 martie, urmând ca, dacă falimentul va fi confirmat definitiv, păgubiţii societăţii să poată să îşi primească banii de la Fondul de Garantare.

Consiliul ASF a decis la finele lunii august 2015 să ceară instanţei intrarea în faliment a Astra Asigurări, după ce compania, aflată în administrare specială, nu a reuşit să atragă 425 milioane lei la capital. Compania de asigurări s-a aflat în proces de redresare financiară din februarie 2014, având ca administrator special KPMG Advisory. La momentul anunţului ASF că va cere falimentul Astra, compania avea 1,8 milioane de asiguraţi, cu 2,5 milioane de poliţe valabile.
ASF a depus pe 8 septembrie 2015, la Tribunalul Bucureşti, cererea pentru deschiderea procedurii de faliment a Astra Asigurări, căreia ASF i-a retras autorizaţia de funcţionare la finele lunii august, după ce planul de redresare financiară a eşuat.

Până la data de 1 martie 2016, Fondul de Garantare a Asiguraţilor a aprobat în Comisia Specială un număr de 2.031 de dosare cu valoare totală la plată de 8,2 milioane de lei pentru păgubiţii de la Astra Asigurări, iar alte 7.257 de dosare sunt în curs de aprobare

DIN ACEEASI CATEGORIE...
albeni
Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

ULTIMA ORA



DIN CATEGORIE

  • TOP CITITE
  • TOP COMENTATE