Directorul Iosif Szenteș sabotează compania CFR Călători și turismul românesc
Postat la: 23.06.2016 | Scris de: ZIUA NEWS
0
Compania CFR Calatori, condusa de catre controversatul manager Iosif Szentes, a anuntat ca incepand din data de 17 iunie pana pe 4 septemrbie 2016, călătorii care vor dori să ajungă în Grecia cu trenul vor avea o legătură directă între Bucureşti Nord - Sofia - Salonic şi retur, la preţuri ce pornesc de la circa 45 de euro.
Totodata CFR Calatori a anuntat ca pentru destinaţia Salonic, trenul va avea în compunere patru vagoane (două clasa a 2-a, unul de dormit şi unul cuşetă) şi va circula săptămânal, cu plecare din Bucureşti vinerea şi întoarcere din Salonic duminică. Din Capitală, plecarea este programată pentru ora 12,50, iar sosirea în Salonic la ora 6,30, iar la întoarcere trenul va pleca din Salonic la ora 23,10 şi va ajunge în Bucureşti la 17,24, informează CFR Călători printr-un comunicat de presă. Un bilet pentru o călătorie dus Bucureşti - Salonic costă aproximativ 45 de euro la vagon clasa a 2-a, 52,10 euro la vagon cuşetă de 6 locuri şi 58,50 euro la vagon de dormit de 3 locuri. Toate bune si frumoase la prima vedere, numai ca realitatea este cu totul alta si demonstreaza ca prin introducerea acestei legaturi directe intre Bucurestti si Salonic, managerul Iosif Szentes isi saboteaza propria companie, dar mai ales turismul romanesc.
„E sabotaj pe față"
Practic, prin introducerea acestei legaturi, CFR Calatori face jocurirle unor agentii de turism care duc turisti romani in Grecia si astfel incurajeaza pe romani sa-si petreaca vacantele si concediile in aceasta tara. Mai direct, prin aceasta manevra, romanii umfla buzunarele grecilor. In plus, compania CFR Calatorii care beneficiaza de fonduri foarte mari de la bugetul de stat pentru subventionarea transportului feroviar de calatori isi permite sa mearga pe pierderi doar ca sa faca jocul unor anumite interese. De ce? Pentru ca deplasarea acestui tren timp de 18 ore pe ruta Bucuresti- Salonic, adica 695 km, inseamna ca opt oameni vor sta non stop , timp de trei zile, cu diuna aferenta, la dispozitia calatorilor.
Ca atare, cu 45 de euro calatoresti cu trenul de la Bucuresti la Salonic, in timp ce pentru parcurgerea cu trenul a circa 200 km pe ruta Bucuresti-Constanta, un roman scoate din buzunar 62 de lei, cee ce inseamna in jur de 14 euro.Adica cam tot atat cat plateste si cel care merge in Grecia cu trenul pus la dispozitie de CFR Calatori. In primele zile de la introducerea acestui tren, numarul celor care au calatori catre Salonic se numara pe degetele unei singure maini. „Prin introducerea acestui tren, turismul de pe Litoral este sabotat direct de catre CFR Calatori, adica de o companie de stat subventionata de la bugetul Romaniei. E sabotaj pe fata", a declarat pentru ZIUAnews unul dintre cei mai cunoscuti hotelieri de pe Litoral.
Jocul dublu a lui Szenteș
Trebuie precizat ca Iosif Szentes este cel care, incepand din 2012, impreuna cu fostii directorii generali ai CFR Calatori, Stefan Roseanu si Valentin Dorobantu, sustinut si promvat de liderul PSD-Liviu Dragnea, a „tesut" mersul trenurilor în interesul operatorilor privaţi şi nicidecum al companiei de stat. Astfel, s-a ajuns ca foarte multe rute foarte rentabile pentru CFR Calatori sa fie cedate operatorilor privati. Mai mult, fostii directori generali ai CFR Calatori-Stefan Roseanu, Valentin Dorobantu si Vasile Secara, dar si Iosif Szentes, au fost de acord ca pe cele mai rentabile rute operate de CFR Calatori sa fie introduse trenuri ale operatorilor privati, desi legea interzicea acest lucru.
La ora actuala, ca urmare a jocului dublu facut de catre directorii generali de la CFR Calatori si CFR SA, dar si ministrul Dan Costescu, s-a ajuns ca pe rutele cele mai rentabile ale companiei de stat, cum ar fi Ploiesti-Bucuresti, Brasov- Ploiesti sau Buzau-Ploiesti, sa circule trenurile regio private oprind doar in doua-trei statii, adica au mers de inter regio. Asta da afacere serioasa. Primesti subventie de la stat pentru trenuri sociale, adica regio, pretul este cat la trenurile regio ale CFR Calatori, dar circuli in regim de inter regio, unde compania de stat opereaza cu tarife mai mari de aproape doua ori si jumatate decat cele ale operatorului privat.
Mai mult, ca urmare a blatului dintre operatorii privati si conducerile companiilor CFR Calatori si CFR SA, in garile mari,trenurile private sunt garate la primele doua linii, adica cele mai accesibile calatorilor, in timp ce, trenurile de la CFR Calatori stationeaza la ultimele linii ale garilor, asa cum se intampla la Brasov, Ploiesti Sud si Vest, Buzau sau Gara de Nord.
Ion Teleanu
DIN ACEEASI CATEGORIE...
ULTIMA ORA
-
Se deschide un nou front al războiului global: Navele de război rusești intră în Marea Roșie în timp ce acolo patrulează deja coaliția condusă de SUA
Flota din Pacific a marinei ruse a confirmat că a trimis mai multe dintre navele sale de război prin strâmtoarea Bab al-Mandab și în Marea Roșie, într-un moment în care atacurile Houthi împotriva transportului maritim internațional sunt în curs de desfășurare și în timp ce apele sunt încă patrulate de coaliția militară condusă de SUA.
-
Profesorul care a "ghicit" până acum toți pașii lui Putin în război: Rusia va mai anexa încă patru regiuni din Ucraina!
Ucraina ar putea pierde controlul asupra unei mari părți a teritoriilor sale, a declarat profesorul american John Mearsheimer într-un interviu acordat lui Palki Sharma.
-
Creștere cu 79% a mortalității cancerigene sub 50 de ani: Există 5 cauze din ce au descoperit experții britanici
Experții britanici dau un avertisment serios persoanelor sub 40 și 50 de ani, după ce studii recente au descoperit că există o tendință periculoasă în rândul populației tinere în privința stilului deficitar de viață. Astfel, cancerul lovește mortal sub 50 de ani, având o creștere uriașă de 79% între anii 1990 și 2019, conform cercetărilor experților.
-
Răsturnare de situație: serviciile secrete americane nu au oferit Rusiei toate informațiile despre posibilul atac terorist
Agențiile de informații americane nu au oferit Federației Ruse toate datele pe care le aveau despre amenințarea teroristă de la mallul Crocus. Serviciile secrete din SUA se temeau să-și dezvăluie sursele.
-
Baza de la Kogălniceanu stârnește îngrijorare la Kremlin - Rușii cred că NATO se pregătește de război la Marea Neagră
Activităţile NATO din Europa de est şi din regiunea Mării Negre sunt concentrate pe pregătirea aliaţilor săi pentru o potenţială confruntare cu Rusia, a afirmat Ministerul de Externe rus joi, menţionând activităţi de militarizare în regiune.
-
Ciolacu dă „undă verde" pentru încă 110 km de drum de mare viteză
Două obiective prevăzute în Programul Investiţional 2021-2030, pentru care este alocată suma totală de 16,53 miliarde de lei, au primit „undă verde" din partea Guvernului Ciolacu.
- Eficientizarea proceselor agricole cu ajutorul tehnologiei
-
Ținta România: Vladimir Putin spune că Rusia nu va ataca țări NATO dar că va lovi aeroporturile de pe care acestea vor decola indiferent care ar fi acelea!
Președintele rus, Vladimir Putin, a declarat, miercuri, că Rusia nu are proiecte privind nicio ţară din NATO şi nu va ataca Polonia, statele baltice sau Republica Cehă, dar dacă Occidentul îi livrează Ucrainei avioane de luptă F-16, atunci acestea vor fi doborâte de forţele ruse.
-
"Boala carnivoră" care se transmite și la om se răspândește accelerat și inexplicabil în Japonia: Peste 500 de cazuri la nivel național!
Japonia înregistrează o creștere misterioasă a numărului de persoane cu sindrom de șoc toxic streptococic (STSS), o infecție bacteriană streptococică A rară, dar foarte gravă, definită drept "boală carnivoră".
DIN CATEGORIE
- TOP CITITE
- TOP COMENTATE
- 1.Afacerile familiei Mihai Gâdea despre care puțină lume știe. Soția șefului de la Antena 3 CNN este o antreprenoare de succes
- 2.S-a decis data de la care UE va interzice sobele pe lemne și în România. Cine ne dă bani pentru pompe de căldură
- 3.Imobilizarea planificată a populațiilor: UE vrea să interzică repararea mașinilor mai vechi de 15 ani!
- 4.Un grup de muncitori forestieri au găsit în interiorul unui copac un câine mumificat de peste 50 de ani
- 5.Mașinile electrice eliberează de 1.850 de ori mai multe emisii toxice și sunt mai dăunătoare pentru mediu decât cele pe benzină
- 6.Impozitul pe proprietate, complet diferit din 2025. Cum arată noua formulă de calcul care ar putea tripla datoriile românilor către stat
- 7.Teoria conspirației după verdictul în procesul Roșia Montana: "Este de neînţeles de ce nu a putut să se abţină ministrul de la comentarii"
- 8.Crenguţa Leaua este cea care a salvat România de la plata unor despagubiri colosale in Dosarul Roșia Montană
- 9.Cineastul G. Edward Griffin expune Conspirația Cancerului
- 10.Cel mai mare producător de panouri solare prevestește sfârșitul lor: "Din acest motiv nu pot supraviețui!"
comentarii
Adauga un comentariuAdauga comentariu