Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor Afla mai multe! x












Ce poze sa nu publici pe Facebook de Craciun sau de Revelion

Postat la: 20.12.2017 | Scris de: ZIUA NEWS

0

Perioada Sarbatorilor este una care poate favoriza depresia. Din nefericire, retelele de socializare sunt capabile sa accentueze aceasta stare. Comparatia permanenta cu viata prietenilor, care din fotografiile publicate pe Facebook pare mult mai activa din punct de vedere social si mai interesanta ca a noastra ne poate crea sentimente puternice de frustrare.

Mai mult decat atat ne poate scadea increderea in propriile forte, avertizeaza psihologii. Prin urmare, daca nu vrei sa fii unul dintre acei utilizatori care provoaca astfel de stari amicilor de pe Facebook, evita sa publici prea multe poze cu tine in concediu. Continutul video de pe Facebook va debuta cu o reclama, desi initial Facebook a incercat sa evite reclamele care pornesc la inceputul filmarilor postate in cadrul propriei retele sociale. Numita pre-roll, acest tip de reclama va incepe in momentul in care utilizatorul apasa butonul play sau clipul porneste automat si dureaza 6 secunde, anunta News.ro.

Debutul reclamelor pre-roll se va petrece anul viitor, iar pentru inceput acestea vor fi vizibile doar in sectiunea Watch. Lansata in vara acestui an, Watch este o platforma pentru care Facebook face eforturi in scopul generarii de continut si care nu este inca disponibila la nivel global. Asta inseamna ca reclamele pre-roll nu vor aparea in news feed - cel putin nu imediat.

Facebook s-a aratat pana acum impotriva reclamelor pre-roll, in ciuda faptului ca este formatul preferat al advertiserilor. Considerand ca afecteaza grav experienta utilizatorilor sai, Facebook a preferat sa afiseze reclamele in cadrul clipurilor video. Asa-numitele reclame mid-roll erau afisate la 20 de secunde dupa inceperea unui clip si doar pentru filmarile mai lungi de 90 de secunde.

Prin introducerea reclamelor pre-roll, cele din cadrul clipurilor sunt usor degradate. Acestea nu vor mai putea fi afisare mai devreme de un minut si doar pentru clipurile care au cel putin trei minute. Adoptarea reclamelor pre-roll pare sa fie o recunoastere a faptului ca cele mid-roll nu genereaza suficiente venituri nici pentru Facebook si cu siguranta nici pentru creatorii de continut.

 

DIN ACEEASI CATEGORIE...
albeni
Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

ULTIMA ORA



DIN CATEGORIE

  • TOP CITITE
  • TOP COMENTATE