ZC
Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor Afla mai multe! x
ZC




ZC




Care sunt drepturile pasagerilor afectaţi de greva controlorilor de trafic

Postat la: 30.05.2017 | Scris de: ZIUA NEWS

Care sunt drepturile pasagerilor afectaţi de greva controlorilor de trafic

Pasagerii afectaţi de greva controlorilor de trafic aerian au dreptul să primească mese şi răcoritoare în timpul de aşteptare, a precizat, pentru MEDIAFAX, Laura Pascu, reprezentanta Centrului European al Consumatorilor din România.

Centrul European al Consumatorilor - ECC România informează că pasagerii companiilor de transport aerian care au avut zborurile întârziate sau anulate ca urmare a grevei controlorilor de trafic au următoarele drepturi:

• Să fie informaţi asupra drepturilor pe care le au

• Să primească mese şi răcoritoare proporţionale cu timpul de aşteptare şi două apeluri telefonice gratuite.

"În cazul în care nu au primit mese şi răcoritoare, pasagerii sunt sfătuiţi să păstreze bonurile, chitanţele pentru sumele cheltuite în acest sens pentru a putea cere banii înapoi de la companiile aeriene. În privinţa compensaţiilor prevăzute pentru anulări şi întârzieri prelungite (ajungerea la destinaţie cu o întârziere egală sau mai mare de trei ore), situaţia acestora trebuie analizată de la caz la caz împreună cu măsurile luate de compania aeriană pentru a limita prejudiciul cauzat pasagerilor. Greva poate fi considerată o împrejurare excepţională care exonerează companiile de transport aerian de la plata acestor compensaţii. Acest lucru este realizat, de obicei, de instanţele de judecată", a precizat Laura Pascu, reprezentanta Centrului European al Consumatorilor din România.

loading...
DIN ACEEASI CATEGORIE...
PUTETI CITI SI...

Care sunt drepturile pasagerilor afectaţi de greva controlorilor de trafic

Postat la: 30.05.2017 | Scris de: ZIUA NEWS

0

Pasagerii afectaţi de greva controlorilor de trafic aerian au dreptul să primească mese şi răcoritoare în timpul de aşteptare, a precizat, pentru MEDIAFAX, Laura Pascu, reprezentanta Centrului European al Consumatorilor din România.

Centrul European al Consumatorilor - ECC România informează că pasagerii companiilor de transport aerian care au avut zborurile întârziate sau anulate ca urmare a grevei controlorilor de trafic au următoarele drepturi:

• Să fie informaţi asupra drepturilor pe care le au

• Să primească mese şi răcoritoare proporţionale cu timpul de aşteptare şi două apeluri telefonice gratuite.

"În cazul în care nu au primit mese şi răcoritoare, pasagerii sunt sfătuiţi să păstreze bonurile, chitanţele pentru sumele cheltuite în acest sens pentru a putea cere banii înapoi de la companiile aeriene. În privinţa compensaţiilor prevăzute pentru anulări şi întârzieri prelungite (ajungerea la destinaţie cu o întârziere egală sau mai mare de trei ore), situaţia acestora trebuie analizată de la caz la caz împreună cu măsurile luate de compania aeriană pentru a limita prejudiciul cauzat pasagerilor. Greva poate fi considerată o împrejurare excepţională care exonerează companiile de transport aerian de la plata acestor compensaţii. Acest lucru este realizat, de obicei, de instanţele de judecată", a precizat Laura Pascu, reprezentanta Centrului European al Consumatorilor din România.

DIN ACEEASI CATEGORIE...
albeni
Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

ULTIMA ORA



DIN CATEGORIE

  • TOP CITITE
  • TOP COMENTATE