ZC
Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor Afla mai multe! x
ZC




ZC




Brandul de țară al României valorează 141 de miliarde de dolari

Postat la: 13.10.2015 | Scris de: ZIUA NEWS

Brandul de țară al României valorează 141 de miliarde de dolari

Potrivit unui studiu publicat ieri de compania americană de consultanță Brand Finance,in acest an, România se află pe locul 48 într-un clasament al primelor 100 de țări ca valoare a brandului de țară. Deși, este aceeași poziție ca în 2014, valoarea brandului de țară al României a crescut cu 11% până la 141 de miliarde de dolari.

Țara noastră este devansată în acest clasament de țări precum Nigeria - locul 41, Iran - locul 46 sau Bangladesh - locul 47, dar se situează în fața unor țări precum Ungaria - locul 53, Grecia - locul 59, Slovacia - locul 60, Slovenia - locul 62 sau Bulgaria - locul 74. La nivel global, Brand Finance susține că scandalul Volkswagen, care a șters 191 miliarde de dolari (minus 4%) din valoarea brandului de țară al Germaniei, care în prezent este evaluat la 4.200 miliarde de dolari. Brandul SUA a rămas cel mai valoros brand de țară din lume, 19.703 de miliarde de dolari, în creștere cu 2% comparativ cu anul trecut. Pe locul secund se situează brandul Chinei, cu 6.314 miliarde de dolari, în scădere cu 1% comparativ cu 2014.

loading...
DIN ACEEASI CATEGORIE...
PUTETI CITI SI...

Brandul de țară al României valorează 141 de miliarde de dolari

Postat la: 13.10.2015 | Scris de: ZIUA NEWS

0

Potrivit unui studiu publicat ieri de compania americană de consultanță Brand Finance,in acest an, România se află pe locul 48 într-un clasament al primelor 100 de țări ca valoare a brandului de țară. Deși, este aceeași poziție ca în 2014, valoarea brandului de țară al României a crescut cu 11% până la 141 de miliarde de dolari.

Țara noastră este devansată în acest clasament de țări precum Nigeria - locul 41, Iran - locul 46 sau Bangladesh - locul 47, dar se situează în fața unor țări precum Ungaria - locul 53, Grecia - locul 59, Slovacia - locul 60, Slovenia - locul 62 sau Bulgaria - locul 74. La nivel global, Brand Finance susține că scandalul Volkswagen, care a șters 191 miliarde de dolari (minus 4%) din valoarea brandului de țară al Germaniei, care în prezent este evaluat la 4.200 miliarde de dolari. Brandul SUA a rămas cel mai valoros brand de țară din lume, 19.703 de miliarde de dolari, în creștere cu 2% comparativ cu anul trecut. Pe locul secund se situează brandul Chinei, cu 6.314 miliarde de dolari, în scădere cu 1% comparativ cu 2014.

DIN ACEEASI CATEGORIE...
albeni
Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

ULTIMA ORA



DIN CATEGORIE

  • TOP CITITE
  • TOP COMENTATE