ZC
Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor Afla mai multe! x
ZC




ZC




Ghiocelul Taromului din fruntea Transporturilor

Postat la: 06.08.2015 | Scris de: ZIUA NEWS

0

De aproape trei ani de zile, cei care s-au perindat pe la conducerea Ministerului Transporturilor s-au uitat la Christian Heinzmann, managerul belgian al companiei Tarom, ca la o icoană. Relu Fenechiu, Ramona Mănescu, Dan Şova sau Ioan Rus s-au privit nepăsători cum Heinzmann prăbuşeşte una dintre cele mai cunoscute companii româneşti.

Cu un tupeu ieşit din comun, belgianul a minţit şi sfidat pe toată lumea, începând de la premierul Victor Ponta până la ultimul membru al Consiliului de Administraţie sau Adunării Generale a Acţionarilor. Aroganţă, dezinformări, tergiversări, intrigi, simulări, călătorii nelimitate decontate de Tarom pe tot mapamondul pentru el şi familia sa şi o remuneraţie lunară de 10.000 de euro, plus încă un bonus lunar de protocol de vreo 4.500 de euro. Cam acestea sunt principalele „performanţe" manageriale ale cameleonului belgian Christian Heinzmann de când acesta este în fruntea Taromului.

Acum a venit rândul noului ministru al Transporturilor, Iulian Ghiocel Matache, să fie păcălit de către Christian Heinzmann. Imediat după instalarea, Matache a fost anunţat de către Heinzmann că demarează negocierile pentru achiziţionare de noi aeronave, însă la câteva zile a plecat în concediu de odihnă. Acelaşi scenariu l-a aplicat şi după numirea lui Dan Şova şi Ioan Rus. Numai că pe aceştia, la fel ca şi pe Victor Ponta şi Liviu Dragnea, i-a aburit cu reintroducerea cursei Bucureşti-Beijing.

Şova şi Rus au plecat de la Ministerul Transporturilor, Heinzmann este în continuare la Tarom, iar cursa către China a rămas doar o promisiune. Însă, ministrul Iulian Ghiocel Matache cunoaşte, sau ar trebui să cunoască, destul de bine situaţia de la Tarom, pentru că anul trecut a fost membru în Consiliul de Administraţie. Din acea perioadă, el are şi câteva amintiri „extrem de plăcute" de la întâlnirile cu Heinzmann. Una dintre cele mai tari amintiri este cea când Matache şi ceilalţi membrii ai Consiliului de Administraţie i-au cerut lui Heinzmann să le prezinte contractul de mandat conform OUG 109/2011.

Răspunsul belgianului a fost unul fabulos: „Nu pot să-l dau pentru că este confidenţial, şi doar dacă îmi daţi scris că păstraţi secretul confidenţialităţii vi-l pun la dispoziţie să-l vedeţi în prezenţa mea". De atunci, la fiecare şedinţa a Consiliului de Administraţie, Iulian Ghiocel Matache îi cerea demisia lui Heinzmann. Între timp, Matache a fost zburat de către Ioan Rus din bordul administrativ al Taromului, Heinzmann a tot încasat lunar câte 10.000 de euro şi, în acelaşi timp, a continuat să-şi plimbe familia pe banii companiei. Acum însă, Iulian Ghiocel Matache a ajuns ministrul Transporturilor şi are toate atuu-rile pentru a-l demite pe Heinzamnn. Îl va demite sau doar Matache va fi încă un ministru al Transporturilor, după Fenechiu, Mănescu, Şova şi Rus, păcălit şi trimis la plimbare de belgianul Christian Heinzmann?

Ion Teleanu

 

albeni
Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

ULTIMA ORA



DIN CATEGORIE

  • TOP CITITE
  • TOP COMENTATE