Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor Afla mai multe! x












Teroristul national Dan Costescu vrea sa deturneze cu orice pret zborurile TAROM

Postat la: 24.06.2016 | Scris de: ZIUA NEWS

0

Ziuanews a semnalat recent ca mafia institutionalizata din Ministerul Transporturilor doreste sa puna gheara pe Aeroportul Otopeni, sa schimbe conducerea SC Aeroporturi Bucuresti SA cu una aservita intereselor de clan. Am dezvaluit cum tripleta Borc-Mosteanu-Merica isi doreste, cu sprijinul guvernului Ciolos, privatizarea unor servicii din Aeroportul Otopeni catre Lufthansa, in detrimentul TAROM.

De asemenea, Ziuanews a semnalat cu luni in urma ca Dan Costescu, ministrul Transporturilor a primit o oferta de la compania Emirates de operare de curse lung-curier de pe Otopeni. Numai ca, daca oferta respectiva nu include si bonusurile adiacente, asa cum obisnuieste mafia din Transporturi, atunci devine "neinteresanta", iar Costescu a tinut oferta prin sertare, doar-doar or intelege arabii despre ce e vorba. Costescu a simulta ca doreste sa sprijine TAROM, ceea ce asa ar fi fost cazul, numai ca interesul real a fost cu totul altul.

Operatorul aerian Emirates Airline a cerut operarea de zboruri încă din toamna anului 2014, pentru curse long-courier, intre care unele trans-atlantice. La fel s-a intamplat si cu oferta Qatar Airways, la fel si cu cea a Etihad Airways, ultimile doua companii catre tarile arabe. Toate cele trei semnalate puteau fi facute cu colaborarea TAROM, devenind avantajoase si pentru partea romana, dar si in sprijinul companiei noastre de transport aerian, asa cum se practica si de catre alte state, care "inchiriaza" (folosind un termen mai simplu) anumite rute aeriene altor companii interesate. Ofertele puteau fi avantajoase numai ca nu includeau si "comisioanele" cu care sunt obisnuiti traficantii de influenta din Transporturi, iar Costescu a dorit "sa bata saua, sa priceapa iapa!".

În decembrie 2015, imediat dupa numirea "tehnocratilor", dupa ce Dan Costescu s-a remarcat prin cateva scandaluri de presa, Emirates a trimis o scrisoare oficială către Ministerul Transporturilor. Compania a propus ministerului două curse tip „lung-curier": Dubai - Bucureşti - New York şi Dubai - Bucureşti - Chicago. Totodată, Emiates a solicitat ministrului Dan Costescu să i se aprobe și operarea, de pe Otopeni, a încă patru destinații: Belgrad, Zagreb, Salonic și Sofia. Fireste, Costescu ar fi trebuit sa se sfatuiasca cu cei din conducerea TAROM si Aeroporturi Bucuresti, sa analizeze oportunitatea, iar daca erau si conditii materiale favorabile sa dea un raspuns pozitiv, in avantajul partii romane.

„Tehnocrații" de la Transporturilor au raspuns abia pe 27 mai 2016. Dan Costescu s-a declarat de acord cu prezența Emirates pentru cursele de New York și Chicago, dar a precizat că va lua în considerare cererea de a opera curse și pentru destinațiile Belgrad, Zagreb, Salonic și Sofia abia ulterior, după ce zborurile Emirates către SUA vor fi început.

Motivul oficial al lui Dan Costescu ar fi ca TAROM trebuie protejata cu orice pret in fata marilor operatori straini. Numai ca, asa cum precizam, si cum se practica si de catre alte companii aflate in dificultate, anumite rute se pot ceda contra cost altor operatori puternici, in acest fel avand de castigat si TAROM, dar si aeroportul de pe care se fac zborurile, in cazul de fata Aeroportul Henri Coanda. Costescu, insa, n-are nicio problema cand vine vorba de privatizarea anumitor servicii catre Lufthansa, ca doar ne-o cer cei de la cancelaria Angelei Merkel, via Iohannis si Ciolos, stratagema ce se doreste pusa in practica fix in detrimentul TAROM.

Luca Iliescu

 

DIN ACEEASI CATEGORIE...
albeni
Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

ULTIMA ORA



DIN CATEGORIE

  • TOP CITITE
  • TOP COMENTATE