Gașca Ciolos-Borc-Mosteanu-Pestesan insista sa vanda pe nimic Aeroportul Otopeni
Postat la: 22.09.2016 | Scris de: ZIUA NEWS

Ziuanews a avut un lung serial, derulat pe aproape trei ani despre situatia de la Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti. Mai mult, de aproape un an am tot scis despre retele intregi de interese din guvern, din Transporturi, firme particulare, de a pune mana pe aceasta societate. Am vorbit si de puciul pus la cale de clanurile mafiote din Transporturi, dar si despre recentul interes al bielei-manivelei Pestesan-Mosteanu, in interesul gruparii Ciolos-Borc de a instraina compania pe segmentul germano-francez.
Iata ca un alt ziar se alatura demersului nostru, care ziar la randul lui a deschis un serial, este vorba despre enational.ro. Am preluat si ieri un episod al anchetei colegilor nostri, care a completat dezvaluirile nostre, preluam si azi un episod care intareste cu mult mai mult cele pe care Ziuanews le-a devoalat in decursul timpului. Mai mult, am aratat recent cum acest grup de interese ilicite dorea declasificarea Aeroportului Otopeni pentru a vinde serviviile mult mai ieftin, dar pe comisioane mult mai mari. Din nefericire pentru aceasta gasca, numarul calatorilor a crescut neasteptat, asa ca declasificarea de "aeroport international" este tot mai dificila. Cu toate acestea, Ciolos & Co. insista sa cedeze aeroportul intereselor straine, cu toate ca vorbim despre o poarta aeriana de interes strategic, cu atat mai mult in noua conjunctura globala politica.
Cert este ca putini credeau ca se va atinge „target"-ul de 10.000.000 de calatori pentru Aeroportul Otopeni, in anul 2016. Iata insa ca acest barem a si fost depasit, cifra prognozata acum pentru sfarsitul anului fiind de 13.500.000 de clienti. Iar faptul ca Aeroportul Otopeni incepe sa fie un concurent ca sa conteze pe apriga piata aeroportuara europeana a atras atentia marilor jucatori. Asa ca Otopeniul este supus in prezent unui atac disperat, pentru a-i fi coborat pretul, intr-un moment strategic, de care depinde nu doar viitorul Aeroportului, dar si nenumarate alte interese nationale.
Ciolos-Mosteanu-Pestesan
Acesta este „Triunghiul Bermudelor" in care ar putea disparea, in doar cateva luni, Aeroportul Otopeni. Cel putin in forma actuala de constituire, ca si companie de stat. Pentru ca, de cand cabinetul Ciolos „a fost invitat la Palatul Victoria doar sa organizeze alegerile", vorba „pacatoasei" Raluca Pruna, „gasa tehnocrata" a dat o atentie cu totul si cu totul deosebita acestui obiectiv. Unul care, sa nu uitam, mai intra si sub sfera structurilor abilitate sa vegheze la apararea sigurantei nationale. Cert este ca fostul ministru Dan Costescu este cel care a autorizat operatiunea de declansare a „macelului" la Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti. Sens in care, dupa cate se vorbeste prin sistem, l-a si propulsat pe consilierul sau Ionut Mosteanu drept secretar de stat pe probleme aviatice, in loc sa-l lase pe bietul tehnocrat sa-si termine barem si el o facultate.
Tot „gasca tehnocrata" de la Transporturi este cea care l-a adus pe Adrian Nicolae, un pompier caruia ii este rusine de meseria lui, de nu si-a trecut-o in CV-ul oficial, sa raspunda de intreaga securitate a companiei TAROM. Inclusiv din punct de vedere antiterorist. Dar acum acest amatorism poate fi „decodat" si in alta „cheie". Pentru ca tot haosul recent de la Aeroport, inclusiv ultima „bulibaseala" a organigramei, pare deja unul provocat. Mai ales de cand Cosmin Pestesan a fost pus sef al Aeroportului, cu toate ca acesta nu misca in front fara acordul adevaratului „jupan" de la Otopeni, „nemuritorul" consilier Gabriel Tara. Numai ca, pe filiera Pestesan- Mosteanu- Ciolos (n.a. - oare chiar atatia prieteni de familie o avea premierul in „gasca tehnocrata?") a intervenit un scurtcircuit. Intentionat sau nu, ramane de vazut..., subliniaza ziaristii de la enational.ro.
Vine EASA si o „belim"!
Pentru ca Pestesan, considerandu-se deja un mare initiat al sistemului, pentru ca o raspunde si el la niscai comenzi, i-ar fi dat asigurari lui Mosteanu si inclusiv premierului Julien Ciolos ca aeroportul este gata pregatit pentru inspectia vitala a celor de la EASA (European Aviation Safety Agency), adica autoritatea suprema aeriana europeana, care nu peste mult timp va organiza cea mai mare actiune de control din Romania. Si va decide daca va certifica sau nu Aeroportul Bucuresti. Numai ca toata lumea din Ministerul Transporturilor stie bine ca, daca stricam in continuare tot ce merge si nu reparam din mers ce mai e de reparat, „o sa vina EASA si o sa o belim"! Pur si simplu!
Pentru ca obligatoria Pista 2 nu este inca operabila, in timp ce Pista 1 este deja facuta praf si pulbere, fiind invariabil necesara intrarea ei in reparatii capitale. Iar daca inspectorii EASA nu ne vor gasi in regula cu aceste aspecte, ca sa dam doar doua exemple, ceea ce inseamna implicit cozi interminabile la imbarcare, calatori care pierd avioanele si sume uriase cheltuite pentru despagubirea clientilor, atunci nu ne vor certifica. Si, automat, vor fi relocate curse catre alte aeroporturi, companii aviatice de prestigiu vor refuza sa mai zboare pe Otopeni, un aeroport care va putea pierde astfel intr-o clipa tot ce s-a construit in ani de munca. Inclusiv un numar impresionant de cateva milioane de calatori anual.
Il scot pe bursa!
Insa dupa cum reiese din informatiile intrate in posesia noastra, structurile sunt ingrijorate nu neaparat de faptul ca vom pierde „la mustata", parca voit, aceasta certificare a EASA. Chiar daca si aici sunt probleme, din moment ce numirea drept director de conformitate pe Ordinul 139 a lui Cristian Alexe este si ea deja disecata pe toate partile, ca fiind una cel putin neconforma. Numai ca exista suspiciunea ca, in doar cateva luni, Aeroportul Otopeni va fi scos pe bursa europeana. Si, fara certificarea autoritatii europene, cei interesati ar putea profita din plin, fortand achizitionarea pachetului majoritar la un pret mult mai mic decat daca am trece cu bine de controlul EASA.
„Binomul" franco-german
Mai mult chiar, deja se fac pariuri ca, fie si sub forma intermediara a unui fond de investitii, Otopeniul va ajunge in cele din urma tot pe mana francezilor, care au atat de multa incredere in „gasca tehnocrata". Asta dupa ce, nu cu mult timp in urma, „National" a dezvaluit si ca germanii de la Lufthansa forteaza preluarea TAROM, incercand intr-o prima faza sa intre pe Otopeni, prin „deturnarea" exclusivitatii detinute de compania inca romaneasca pentru reparatiile facute avioanelor in cadrul aeroportului. Deci, „binomul" franco-german poate canta cat de curand prohodul aviatiei romanesti, daca francezii vor primi Aeroportul Otopeni si nemtii compania TAROM. Asta ca sa se priceapa mai bine cum se ocupa strict de organizarea alegerilor „gasca tehnocrata" de la Bruxelles, facand din timp cartile pentru „tunuri" pe langa care cele ale politicienilor par simple combinatii de targovete in piata.
DIN ACEEASI CATEGORIE...
-
Cum a făcut bani Potra: "Când aduci șoferi de camioane, agenți de securitate și oameni de peste 60 de ani... mi-am dat seama că nu era bine organizat!"
O investigație privind utilizarea de catre Republicii Congo a sute de luptatori romani angajați dezvaluie modul in care ...
-
Condiții draconice impuse de Rusia în negocieri: document secret scos la iveală din zona serviciilor secrete rusești
Potrivit Washington Post, Rusia a pregatit un document in februarie 2025, potrivit caruia Federația Rusa "ar trebui sa l ...
-
Dezvăluiri grave din pandemie - Angela Merkel a mușamalizat un raport al serviciilor secrete care spunea că virusul a scăpat din laborator
Germania a mușamalizat un raport exploziv al serviciilor de informații, care a constatat o probabilitate mare ca pandemi ...
-
Institutul Robert Lansing: Serviciile secrete ruse, în spatele tentativei de lovitură de stat din România
Serviciile secrete militare ruse sunt considerate responsabile pentru incercarea de destabilizare a situației din Romani ...
-
Donald Trump după Consiliul European: "Mami (UE) nu are bani. Dar tata (USA) e SUPĂRAT!"
Pe pagina sa de socializare președintele Donald Trump trage o concluzie amara atat pentru UE cat și pentru Ucraina. Uniu ...
-
Ideologul lui Trump nu e la fel de cunoscut ca ideologul lui Putin. Curtis Yarvin are o parte din viziunea lui Aleksandr Dughin
Așa cum Aleksandr Dughin este vazut ca si ideologul lui Vladimir Putin, asa si Donald Trump pare sa aiba un ideolog. Si ...
-
Vila ministrului Sorin Grindeanu a fost proiectată de o firmă din rețeaua Nordis. Legăturile imobiliare dintre greii PSD
Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, se afla în mijlocul unei controverse privind legaturile sale cu grupul ...
-
Fotografii incendiare: Potra s-a intalnit in Dubai cu o rusoaică plină de bani. Mercenarul s-a ales cu un teanc imens in valuta si cu un nou contract
Horațiu Potra este un personaj aflat sub lupa serviciilor secrete, iar în acest moment, arestat în lipsă. Mi ...
-
Cash sau Kash Patel? 20 de centi la un dolar pentru vanzarea de arme. Directorul FBI a cerut investigatie despre ce s-a intamplat cu banii americanilor pentru Ucraina
Kash Patel, nou numitul director al FBI, a declarat că poporul american are dreptul să știe ce a făcut regimul Zelenski ...
-
Vladimir Putin vrea un acord pentru repornirea Nord Stream 2 cu sprijinul SUA. Europa va depinde de Administrația Trump
Un fost spion și prieten apropiat al lui Vladimir Putin a pus la cale o repornire a gazoductului rusesc Nord Stream 2 că ...
-
Specialiștii în economie dezvăluie de ce Donald Trump vrea resursele Ucrainei: Ar concura masiv China
Specialiștii în economie dezvăluie de ce președintele SUA vrea cu tot dinadinsul să pună mâna pe resursele n ...
-
Generalul Pahontu ar fi de fapt bomboana de pe coliva inmormantarii afacerilor de la Cimitirul Ghencea militar
Deocamdată, in ancheta generalului Zisu s-au devoalat doar afacerile legate de extinderea cimitirului Ghencea, diverse s ...
-
Băieții deștepți și bogați din Energie. Câți bani au șefii de la Transelectrica, Hidroelectrica și Nuclearelectrica
Băieții deștepți și bogați din Energie: Salarii uriașe și conturi pline pentru șefii companiilor din domeniul energetic. ...
-
Burduja habar n-are dacă importăm gaz rusesc: "molecula de gaz nu are steag". Totuși, unde a disparut gazul românesc din depozite cu care se lauda asta toamna?
Frigul golește rezervele de gaz ale României. Ardem zilnic, doar pentru încălzire, 50 de milioane de metri c ...
-
WP: Americanii i-au pus pe masă lui Zelenski un document secret prin care cedează jumătate din resursele Ucrainei către SUA
Oficialii americani, care s-au întâlnit cu președintele ucrainean Volodimir Zelenski la München, i-au ...
-
Dezvăluiri incredibile: Cătălin Zisu a ajuns general cu trei stele fără să aibă pregătirea necesară
Apar dezvăluiri revoltătoare privind modul în care generalul Zisu ar fi ajuns să ocupe prestigoasa funcție, fără s ...
-
Misterul contractului dintre Pentagon și Reuters pentru 'înșelăciune socială la scară largă' și 'inginerie socială' - Agenția de presă reacționează la acuzații
Președintele Donald Trump și Elon Musk au făcut dezvăluiri despre un contract de apărare al Pentagonului care a fost atr ...
-
Istoricul Marius Oprea: ”Fenomenul” Georgescu este o amplă operațiune a GRU. Rețeaua ”corbii tineri” și serviciile secrete rusești
Așa-zisul "fenomen" Georgescu și agenturile de rezerviști (și nu doar rezerviști) din jurul acestuia reprezintă o amplă ...
-
Ciorbă politică! Patronul Nordis l-ar fi denunțat la DIICOT pe Nicuşor Dan în mega-scandalul imobiliar pentru cerere de mită
Vladimir Ciorbă, acționar principal al grupului Nordis, este pe cale să zguduie pentru a doua oară scena politică din Ro ...
-
Ca sa intelegem demisia lui Iohannis: Trimisul special al lui Trump a fost deja la Bucuresti intr-o vizita fulger!
Trimisul special al președintelui Donald Trump pentru politică externă, Richard Grenell a fost deja la București duminic ...
-
Richard Grenell: "Nu Rusia, ci administrația Biden a manevrat alegerile din România!"
Ziarul american The New York Sun lansează o bombă în exclusivitate, afirmînd că trimisul special al lui Trum ...
-
UE legalizează supravegherea biometrică în masă cu reglementarile privind inteligența artificială
La 2 februarie, AI Act, care a intrat în vigoare în august, a atins primul termen de conformitate. Acestea s ...
-
Turnurile 5G si rețelele Wi-Fi vor putea în curând să vă spioneze fără consimțământul dumneavoastră și fără deviceuri smart
Conform autorilor unui nou studiu, radiațiile fără fir ar putea fi utilizate pentru a supraveghea oamenii fără știrea sa ...
-
Suveranistul Trump promite să le ia palestinienilor țara și ucrainenilor bogățiile subsolului!
Primirea lui Beniamin Netanyahu la Casa Albă a oferit imaginea „obscenității publice" sau a „banalității rău ...
-
Marcel Ciolacu se afundă în capcana ilegalităților contabile din Nordis. Cine a plătit de fapt zborurile la Nisa si Madrid
Premierul Marcel Ciolacu a prezentat, miercuri, tardiv, două facturi, însoțite de chitanțe, care atestă că și-ar f ...
-
Bizarerie în dosarul Nordis: Ginerele lui Traian Băsescu cere despăgubiri, în timp ce Ioana Băsescu a fost pusă sub acuzare
Situație bizară în dosarul Nordis. Radu Pricop este unul dintre creditorii care speră să recupereze bani din aface ...
-
Numele lui Călin Georgescu apare într-un mega dosar de trafic de droguri, la nivel internațional
Numele lui Călin Georgescu apare într-o mega anchetă jurnalistică condusă de către jurnalistul italian Edoardo Anz ...
-
Serviciile franceze, speriate de cazul Georgescu - Amplu raport despre "manipularea algoritmilor și instrumentalizarea influencerilor"
Un raport public emis de VIGINUM, serviciul francez de supraveghere și protecție împotriva ingerințelor digitale s ...
-
Guvernul Ciolacu omoară intenționat dezvoltarea sectorului privat la ordinul UE. Investițiile de peste 2 milioane euro se fac de acum cu voie de la Guvern
La finalul anului trecut guvernul a aprobat OUG 152/2024 cu cerintele UE. Publicată în Monitorul Oficial în ...
-
Călin Georgescu, suspectat de implicare într-o schemă de fraudă care are legături cu mafia drogurilor din Spania
Călin Georgescu, fostul candidat la alegerile prezidențiale, este suspectat de implicare într-o schemă de fraudă c ...
comentarii
Adauga un comentariuAdauga comentariu