Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor Afla mai multe! x












Cuc-ul lui Bădălău și "regele păcănelelor" al lui Dragnea au bătut palma pentru șmenurile de la CFR și metrou

Postat la: 30.01.2017 | Scris de: ZIUA NEWS

0

Omul impus de baronul Giurgiului- Nicoale Badalau, in fruntea Ministerului Transporturilor- Razvan Cuc, a luat, la sfarsitul saptamanii trecute, o decizie care va arunca calea ferata in depoul falimentului si, totodata va impulsiona afacerile de la metrou ale eternului baron sindical Ioan Radoi.

Astfel, Razvan Cuc a dispius ca tocmai secretarul de stat Dragos Titea, zis si "regele pacanelelor", demis de Ponta pentru ca si-a dus familia la mare cu elicopterul unei institutii publice dar reevaluat de Liviu Dragnea, sa raspunda de toata activitatea din domeniul feroviar, inclusiv a metroului. Decizia este surprinzatoare daca tinem cont ca Titea a mai raspuns in vechiul mandat de demnitar de domeniu aeronautic unde a fost pamant de flori iar acum este paralel de problemele caii ferate. Aranjamentul lui Cuc cu Titea se vede de la Giurgiu intrucat in echipa ministerului mai sunt doi secretari de stat care cunosc bine sectorul feroviar.

Răzvan Cuc, executantul perfect a lui Dan Costescu

Potrivit informatiilor detinute de ZIUAnews, fostul ministru al Transporturilor- Dan Costescu, este artizanul acestei miscari pentru ca ministrul Razvan Cuc nu misca in fata acestuia, iar Titea face numai ce ii spune fostul ministru. Costescu are tot interesul sa controleze tot ce misca la cele trei companii feroviare, dar si la Metrorex. Trebuie precizat ca Dan Costescu a ajuns director general la CFR SA in vremea lui Ioan Rus ca urmare a sustinerii venite de la liderul PDL Vasile Blaga si, ulterior, a fost impus de Ciolos pe fotoliul de ministru al Transporturilor, dar tot Ciolos l-a demis pentru incompetenta. Acum, Costescu vrea sa se musamalizeze dezastrul finantarilor europene de la CFR SA pentru ca sa incaseze bonus de performanta pentru perioada din 2016 cat a condus compania. Ca atare, tandemul Cuc- Titea garanteza lui Costescu ca degringolda va domi in continuare pe calea ferata.

Adica, "Fuego" Barculet se bate cu pumnul in piept ca va revigora CFR Marfa, dar uita sa spuna ca a decontat pana si mesele personale la restaurat si fast-food pentru fostul manager "Ciocolata"- Craciun Mihut. Mai mult, Craciun Mihut a dat in judecata compania pentru demitere ilegala, dar beneficiaza in continuare de un autoturism Toyota, cei drept cam mica si modesta pentru el, dar asa a vrut presedintele CA- controversatul Dan Jianu. La CFR Calatorii, managerul Iosif Szentes face numai ce ii spune controversatul Marcel Litra, iar sforile sunt trase in continuare de eternele directoare Mantescu, Ungureanu si Carmen Maria Popoescu. In schimb, la CFR SA, directorul general Marius Chiper jubileaza pentru ca PSD este la guvernare si prin venirea lui Titea nu are postul pus in pericol.

Lobby-iștii de serviciu ai afacerilor de la metrou păstorite de Ion Rădoi

O situatia aparte pentru noul tandem Cuc-Titea este la Metrorex pe care ZIUAnews a semnalat-o catre finele anului trecut. Eternul lider sindical de la metrou si fost parlamentar PSD chiar si de Giurgiu- Ion Radoi, a facut presiuni, fara succes, asupra fostului ministru al Trnasporturilor Sorin Buse pentru prelungirea contractului de asociere în participațiune nr. 94/2003 încheiat între SC Metrorex SA și firma detinuta de Uniunea Sindicatelor Libere din Metrou (USLM)- Sindomet Servcom SRL.

Insa, la aceea vreme, ministrul Sorin Buse a blocat demersul lui Radoi transmitandu-le scris celor doi reprezentanti ai Ministerului Transporturilor in Adunarea Generala a Actionarilor de la SC Metrorex SA- Anisoara Cornila si Cristina Militaru, sa nu prelungeasca contractul de asociere în participațiune. Aceasta manevra esuata de anul trecut a fost regizata de catre catre conducerea Metrorex, in frunte cu directorul general Marin Aldea, marioneta lui Radoi si Gheorghe Udriste, si membrii Consiliului de Administratie-presedinte Florin Mihai Alexandrescu (romanul cu pasaport canadian care l-a adus recent pe Virgil Magureanu in vizita la directorul general al Metrorex), Ioan Serban, Gelu Dae, Macarie Alexandru Moldovan si Petre Bogdan Mihoc.

Acum, profitand de faptul ca noul ministru al Transporturilor este din Giurgiu ca si reprezentanta MT in AGA de la Metrorex, controversata directoare juridica Anisoara Cornila, Ion Radoi,fost parlamentar PSD de Giurgiu, a inceput din nou demersurile pentru prelungirea contractului privind spatiile comerciale de la metrou. Potrivit informatiilor detinute de ZIUAnews, Anisoara Cornila are inca un aliat parafarea afacerii lui Radoi in secretarul de stat Dragos Titea si cei doi ar cam vrea acum sa-i faca jocurile liderului sindicali impreuna cu membrii Consiliului de Administratie.

Trebuie precizat ca in 1994, printr-un aranjament politic s-a ajuns ca firma detinuta de sindicalistii lui Radoi sa detina monopolul inchirierii spatiilor comerciale din statiile de metrou. Astfel, circa 5.000 mp de spatii comerciale din statiile de metrou sunt inchiriate de firma sindicalistilor de la Metrorex catre diversi agentii economici cu sume destul de consistente. In plus, din 2007, pentru exploatarea spațiilor pentru publicitate, Metrorex s-a asociat în participațiune cu Sindomet Servcom dar și cu alte doua firme-Euromedia Group şi Spectacular OOH Printing.

Ion Teleanu

DIN ACEEASI CATEGORIE...
albeni
Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

ULTIMA ORA



DIN CATEGORIE

  • TOP CITITE
  • TOP COMENTATE